Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Ska inte skrämmas mer hoppas du har det bra på semestern kram !

Speck: Ja jag såg dom i boken , jag gjorde 10 knipövningar nu på morgonen men som du säger det är lätt att glömma bort.

Önskar alla en trevlig helg !

• strössel

Kelsson: Åk därifrån vilken elak människa, att din man inte säger ifrån det hade iofs inte min man vågat heller. Jag säger till mina föräldrar om dom säger nåt jag inte gillar massa kramar till dig och hoppas ni åker därifrån ikväll.

Jis: Vad roligt med barnvagnsköp du får lägga upp en bild på den Skrattande

Är det bara jag som låter vagnen stå kvar i butiken tills det är dags ? Jag tänker mer på garantin som börjar gälla när man tar ut den och sen om det skulle hända nåt, då förlorar man en väldigt massa pengar.

Carlan: Vad skönt att allt är bra , och tusen tack för alla gulliga kommentarer i min blogg kram Flört

Ego: Shoppat lite leksaker idag en skallra, skötbordsmobil, snuttefilt, och en spelande kanin och så fick bebisen en byrå till sina kläder. Min man ville köpa säng och skötbord men det satte jag stopp för, alldeles för tidigt fjantig som jag fortfarande är. Finns bild på det i bloggen om ni är nyfikna.

• strössel

Jis: Det måste vara kul att ha vagnen hemma, bara jag som är så superlöjlig och tror att allt ska hända det är därför jag inte vågar ta hem den. Kikade på vagnen superfin Flört

I morgon ska jag följa med mina föräldrar till Ullared och kika på vad dom har för babysaker, kommer kanske köpa nåt litet vi ska åka ner framåt augusti när jag är längre gången.

• strössel
    Aurora1979 skrev 2011-06-11 23:24:35 följande:
    Strössel: Ska till Ullared nästa vecka... ska oxå ta mig en kik på babyavdelningen som tydligen växt ordentligt senaste året. Men ska oxå kolla om deras mammakläder är ngt att ha... brukar aldrig hitta kläder där annars men hoppas kan man ju. :)
    Vad kul med en Ullareds tripp, jag har faktiskt aldrig hittat kläder där heller. Men ska kika och se om jag hittar några bra tröjor. Kommer vara så svårt att bara titta och inte handla bebissaker Skrattande men nåt måste jag köpa ska se om jag hittar några Lundmyr kläder, jag vet att en tjej handlade det för ett tags sen men risken är väl stor att det är slut för länge sen.
  • strössel
    Aurora1979 skrev 2011-06-11 23:48:41 följande:
    Strössel: Ja det lär bli svårt att inte köpa ngt... blir nog något litet kanske men jag hinner nog ner dit fler gånger innan det är dags för oss... Bor ju bara 13 mil ifrån.
    Vi ska dit i augusti och shoppa en massa då har det gått några veckor till i graviditeten, tror vi har en 26 mil till Ullared från oss. Och om jag ska vara ärlig så har jag aldrig varit på babyavdelningen så det ska bli jättekul fattar inte hur jag har lyckats missa den varje gång Skrattande
  • strössel

Hemma efter en lång dag i Ullared måste säga att jag blev väldigt besviken på hur lite bebissaker dom hade, trodde dom skulle ha massor. Kläder i stl 50-62 fanns knappt ingenting av och superlite toys till småbebisar , några lakan till säng men inga fina.

• strössel

Vet inte varför min dator skickade iväg det innan jag var färdig Rynkar på näsan och jag hade tänkt att åka ner i augusti och köpa massor men det får jag lägga ner nu och handla på annat håll. Har lagt in bilder på det jag köpte i bloggen om ni vill kika.

Speck: Jag hade inte åkt över 50 mil för det lilla som fanns för bebisar.

Jis: Superfin vagn såg en sån idag Skrattande

• strössel

Tredje maj: Härligt att se hjärtat slå kram Skrattande

Speck: Förr vet jag fanns det hur mycket som helst, jag mailade Ullared bloggen för att höra om dom kommer få in fler saker till hösten men inte fått nåt svar än..

• strössel

Kasa: Att du mår bra är ett bra tecken och jag tror svaret kommer vara bra med kram !

Bm berättade att en tjej hade fått dåliga sifffror gått vidare och fått svar att hennes barn hade nåt på m tror jag det var att den skulle vara liten kommer inte ihåg men inte bra iallafall och dom ville hon skulle avbryta graviditeten och hon gjorde inte det dom ville inte. Och hon mådde fruktansvärt dåligt under hela tiden och var ledsen att hon inte skulle få ett friskt barn men ut kom en flicka helt frisk så det finns chans att det kan visa fel oxå.

• strössel

Kelsson:

Mina bröst kliar inte men min mage är torr och kliar och då köpte jag den här:
    www.iloveburt.se/BurtsBeesBaby/mama-bee-belly-butter som skulle vara bra i förebygggande syfte mot bristningar. Men jag funderade på det kan verkligen en kräm hjälpa mot bristningar egentligen ? Nån som vet det ?

Vad bra att du är hos din mamma istället, man vill inte ha en massa påhopp när man är gravid och inte mår bra.

Nån mer som har fått otroligt ont i fötterna ? Trodde jag skulle dö igår efter så många timmar i Ullared men  får ont i fötterna nästan varje dag, har aldrig vägt så här mycket kanske beror på det.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011