Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Meh Kelsson, vad tråkigt att dina kompisar skulle vara så påflugna och lägga ut sådana kommentarer! Alla nyblivna föräldrar får hitta sina lösningar och pröva sig fram. Jag tycker i a f att det låter förträffligt med fårull och varm overall. Jag struntade i alla råd och hade varm overall och dunsäck till Viktor, har det även nu - eftersom det var det jag hade fått av mina kompisar. Fixade så han låg på den oknäppta påsen och det fungerade bra. Man får lita på sin instinkt som mamma och känna efter hela tiden att bebisen inte blir för svettig / kall. Då går det ju alltid att göra ngt år det, extra filt eller så :) och med tanke på hur många som har luftdäck och det har gått bra, så går det säkert bra för dig med - bry dig inte om vad andra säger! .... Ego: var med sonen till tandläkaren och mataffären. Viktor hade en riktigt jobbig dag med massor av utbrott så fort han inte fick som han ville. I affären slängde han sig på marken och jag fick inte upp honom. Jättekul som höggravid och jätteont i höfter och blodtrycksfall. Brukar inte tappa tålamodet med sonen men nu blev jag så himla arg! Och lilla stackarn blev helt paff när jag skällde rejält på honom. Känns jobbigt, men jag antar att det är mänskligt att det blir för mycket ibland.