Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Viksan: Andas nog ut först efter KUB... Har inte haft problem med rygg än, håller mig till illamåendet Du får låta bli med sådana kraftansträngningar som plantera blommor tills efter förlossningen.
Lillstintis: VÄLKOMMEN!!! Du har hittat helt rätt, skriv så mycket eller lite som känns rätt för dig! KRAM!
cah: Mina dillen ändras, har haft dille på mannagrynsgröt, vitt bröd och igår fick maken åka till tre affärer i jakt på äppelpaj (färdig, har ju stambyte så ingen ugn) men han hittade ingen. Vilken tur jag hade att de idag bjöd på äppelpaj med vaniljsås på lunchrestaurangen!!!
tredjemaj: Hoppas du får en härlig resa vart du nu än ska!
Speck: Vi åker upp till norrland för att slippa stambytet. Men där uppe blir det bara att slappa. Håller tummarna hårt att du får den lön du förtjänar!
Strössel: Härligt! Har man väl vant sig vid Firefox vill man inte byta till något annat... Har inte heller varit sugen på godis på säkert två månader. Var bara de första veckorna jag åt godis i princip varje dag. Sen illamåendet kom har jag inte kunnat tänka på godis ens, förutom sötlakrits...
Vickan: Låter såååå härligt! Vill också dit nuuuu!