Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

anderska: Helt normalt! Men tror att jag var mer nervös inför KUB, läst för många skräck historier om MA som jag inte kunde slå bort från skallen. Är helt övertygad om att allt kommer att gå fint för er imorgon o att ni får se ett underbart litet hjärta slå!

• Kelsson1

anderska: Mina symptom avtog när jag slutade med crinone men allt har varit bra på VUL o KUB så det behöver inte betyda något! Andas djupt så ska du se att allt går bra!

• Kelsson1

Spets: Härligt att han blev glad. Hoppas att det håller honom från missbruk om inget annat så lite längre än annars. Min pappa drack ihjäl sig, därför är jag väl lite mindre optimistisk än andra. Vill bara inte att du ska bli super besviken (igen). STOR KRAM GUMMAN!

• Kelsson1

Vickan: Har hela mitt liv fått höra att jag skrek nästan de första NIOmånaderna! Är lite orolig att jag kommer få likadant med vår lill*... Men som allt annat, tar vad som hellst bara allt går bra i slutändan

• Kelsson1

Vickan: Då kan vi fortfarande sälja vår, fick ju landstingsfinansierat Skrattande

anderska: Det visste vi väl STORT GRATTIS ÄNDÅ! Min närmsta chef har vetat om hela resan på grund av alla sjukskrivningar o frånvaro. Men berättade på nya stället (är konsult) först efter KUB, vågade inte innan...

• Kelsson1

Karmosin: Tack. Det är länge sen min pappa gick bort, har lärt mig att leva med det. Kan bara kännas vemodigt att han inte kommer att se den lill*.

cah: Bra att du ringt till BM, ringer hon inte tillbak inom vettig tid kan du ju åka in o kolla att allt är bra så du slipper oroa dig! Kramis!

Jis: Välkommen hem!

• Kelsson1

carlan: Skönt att du fått sjukskrivning! Ta hand om dig själv nu!

cah: Lät som du kan andas igen. Trodde inte heller att det skulle vara något med bebis men svårt att säga när man inte är utbildad. Håller med BM om att du bör åka in till gynakuten om det blir mer rosa, hoppas dock inte det. Kramis!

• Kelsson1

Speck: Väldigt fin vagn, tror att det är de färgerna jag tyckte var finast också! Måste bara säga att ni har väldigt fina kissar också, som trogna vänner undersöker vagnen noggrant

• Kelsson1

anderska: Konstigt att BM knorrade om vikten, jag har mycket mer övervikt än så o min BM sa inte ett knyst om min vikt. Jag vågade mig på första inköpen i helgen så du behöver inte ha bråttom.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011