Så hemkommen från ul. Ja det gav ju inte så mkt. En äldre herre till läkare som det inte kändes kul dra ner trosorna för kan jag säga. Iaf så säger han "så du har varit gravid och vi ska kolla din ljumske stämmer det". Ehh nej är gravid i v28 nu. Då ser han förvånad ut och säger ok. Ul:et börjar och efter 1 minut säger han "livmodern är i vägen så här sent i graviditeten, kan inte se ngt". Det lilla han såg tyckte han inte såg ut som ett ljumskbråck. Frågade då om det kunde vara det här andra som gravida kan få som misstas för ljumskbråck ofta, men det hade han aldrig hört talas om vad jag syftade på. Hade tyvärr inte den artikeln med mig. Så kontentan är, läkaren kunde inte helt utesluta ett bråck men inte heller säga vad det skulle vara istället och att jag får komma tillbaka efter förlossningen, så fortsatt ont och svullen. Jaja bebis verkar må bra så glad ändå :).
Jo har ngn mer hört om att det ska vara 25% på möbler på barnens hus imorgon? Hörde en fågel, men inget bekräftat. Ska ju ha en till stokkestol med tillbehör och det blir bra mkt billigare om de har det?