Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
kelsson - Ja som ovan sagt så säljs IKEAS fårskinn som en matta och är behandlad med kemikalier och ska ligga på golvet. Vi har en ifrån IKEA i sonens pulka och han satt även på den i sulkyn under vintern. Men det kändes ok när han var stor och hade overall och allt mellan.Ang alla dessa listor så får man väl sålla lite. Sparkdräkter/pyjamasar eller vad man nu vill kalla dem med fötter var värdelöst för vår son. Han låg och drog upp benen hela tiden och fötterna halkade ur han trasslade sig bara. Strumpor var mkt bättre. Sedan tröjor/t-shirts var inget bra heller då de åker upp i ryggen HELA tiden när man bär såvi använde bara bodys i början. Men smaken är som baken .
Skönt att inte jag är den enda med kass kondis. I morgon reser sambon bort i jobb en vecka...fasar lite för att vara själv med sonen och det onda, men ringde förskolan och bönade att han skulle få börja nu på måndag istället för nästa som planerat och det var ok, så hinner ju vila på dagen iaf, så det ska nog gå. Blir jobbigt för min mamma som måste komma varje kväll och ge mig sprutan bara...Men kan inte med att ta den själv.