Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Härligt att ni fick starkt streck! Duktigt när ni kan vänta med att berätta, jag är för otålig.
Meede:
Jag måste säga att vagnarna är mycket snyggare i verkligheten, kollade på nätet på den här i jeansblack och i andra färger och tyckte dom var sädär såg tråkiga ut. Men när man såg tygerna i verkligheten så var det verkligen skillnad. Tittade på en vanlig svart och jämförde med den här i jeansblack och den i jeansblack såg mycket lyxigare ut än den svarta, och så har den skinn detaljer i vitt.
Aurora: Den kommer bli mycket roligare framöver ju längre graviditeten går, med bilder på saker vi köper osv
Meede: Jag tror som Kelsson att ett ET kanske skulle påverka mer än ett ostimulerat FET. Jag gjorde ET i början av okt TD den 16 okt fick minus sen dess har jag inte tagit några mediciner förutom progesteron och trombyl nu vid FET tror inte jag har kvar nåt i kroppen av medicinerna från ET men läkarna har nog koll på det. Jag ska göra KUB på torsdag jag kan fråga dom om det kan påverka om du vill.
Kelsson: Nej jag är inte för trött hundarna tar sin tid och jag har ätit frukost och fixat och donat lite mådde illa idag lycklig är så orolig att det hänt nåt med tanke på att illamåendet försvann nästan över en natt.