Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Önskar alla en trevlig vecka, ska packa lite nu och fixa innan min man slutar att jobba, för ska han packa så packar han som om vi ska vara borta i 3 år Skrattande skäms varje gång vi kommer fram och folk säger jisses vad grejor ni har med er Flört

Kelsson: Stor kram till dig med , jag kommer vara postiv så länge folk är snälla mot mig på mvc Skrattande

• strössel

Kunde inte hålla mig borta från den här sidan ! =)

Speck: Superfin vagn vad roligt att du har hämtat hem den och nu kan du provköra den !

Anderska: Vad kul med inskrivning jag är lite överviktig men min bm sa inget om det, men dom säger nog bara till för att bebisen och du ska må toppen hela vägen ut, en del bm vågar nog inte säga till tyvärr fast det är bra att dom säger till för då tänker man kanske till. Jag gör mitt bästa för att inte gå upp för mycket eftersom jag vet att jag är mullig. Men BMI 27 tycker inte jag är mycket.

Karmosin: Skönt att allt såg bra ut hos läkaren.

Ego: Går in i v 24 i morgon så skönt det går framåt, har shoppat massor här uppe inte bra får ångest varenda gång. Handlat kläder till bebis och lite till skötbordet, är ju rea överallt =) Men nu sa jag och min man inget mer shoppande förrens efter v 30.

Önskar alla en Trevlig midsommar i morgon !

• strössel

Anderska och Karmosin: Vad roligt att ni tyckte jag hade köpt fina kläder, ska lägga upp det jag har köpt i veckan när jag kommer hem. Jag har köpt mobilen på ikea som speck skrev tycker den är söt och färgglad.

Kelsson: Ja det är bra att sprida ut det, det tycker jag med men samtidigt så får jag en klump i men för jag bara är i v 24 att det är för tidigt. Räknade igår från alla kvitton och jag har shoppat kläder för över 2000 kr här på kusten kännns lite för mycket för v 24 =) men man får inte tänka att det ska hända nåt. Så roligt att se min man så glad över att titta på bebiskläder och han sa igår vad roligt vi har haft det, det värmer verkligen =)

Ha en underbar Midsommar alla !

• strössel

Kelsson: Efter 25 fulla veckor har jag läst, men jag försöker njuta i fulla drag men ibland smyger oron på en men klumpen i magen kommer bara när jag köper nåt men jag älskar att shoppa !

Härligt att du har gått in i v 17 jag hoppas tiden kommer gå snabbt för oss alla nu.

• strössel

Nu är jag hemma efter några dagar på västkusten Skrattande

Har lagt in lite nya bilder i bloggen på mina inköp jag gjort i veckan, så roligt att handla.

Carlan: Så tråkigt att du mår dåligt och att du inte mår bra, jag tycker oxå att tiden går sakta men sätt upp lite mål, jag har sen start satt upp mål Vul v 8, KUB, UL, nu Mvc besök och TUL. Det behöver jag för att kunna se att tiden går framåt massa kramar till dig !

• strössel

Jis: Grattis på födelsedagen Skrattande

Anderska: Jag har inte sovit en hel natt på väldigt länge, får kissa mellan 2-4 gånger per natt. Längtar med tills den dagen men sen med en bebis så tror jag man får glömma en hel natts sömn Flört på väldigt länge.

Carlan: Hoppas du mår något bättre efter att du har fått dropp massa kramar.

Vickan l: Hur står allt till med dig ? 6 dagar sen går jag in i v 25 Skrattande ska ringa mvc i morgon och beställa tid till bm och sen fråga dom när jag skulle ha mitt TUL har fortfarande inte fått ett brev med nån tid. Konstigt med tanke på att läkarna har sagt varje gång du har ju ett TUL i v 25 men när ? Solig 

• strössel

Vickan l: Det blir ju mycket vitt och svart tyvärr men sen blir det lättare och roligare när man vet om det är en tjej eller en kille Flört har precis varit i källaren och rotat fram en massa leksaker från när jag var liten, har ett ton med nallar som ser ut som nya som jag ska tvätta framöver.

Har oxå funderat på om bebisen skulle vara liten men på UL så var den exakt för den veckan så den borde inte vara för liten nu tycker man, eller är det för tidigt att se det vid UL ?

• strössel
    Kelsson: Jag har inget barnens hus där jag bor Skrattande bor i en liten stad med bara kappahl och Lindex och H&M så det finns inte mycket att välja mellan. Men jag gillar svart/vitt tycker det är fint och sen när den väl är född så köper man blått/rosa så matchar det superbra till det svarta och vita FlörtHar ju lite bamse och mumintrollen och tummen med ! Bebisen har varit i rätt storlek från början så jag tror inte heller att den är för liten nu men jag kan inget om sånt här heller men det borde ha visats tidigare i såfall tycker jag iallafall.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011