Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck: Ska du få en flicka ? Det har du kanske skrivit innan men det har jag totalt missat Skrattande vad roligt. Har shoppat en hel del till bebis men nu blir det inga mer kläder förrens den har kommit, min mamma har köpt kläder med så risken är att det blir för mycket om jag shoppar mer Flört

• strössel

Anderska: TUL är tillväxtultraljud som en del får göra av olika anledningar, jag ska göra ett TUL pga att jag äter Trombyl och har opererats för cellförändringar !

• strössel

Vickan l: Ringde mvc idag och fick en tid till bm den 4/7 nästa måndag och då frågade jag om TUL och hon sa att jag skulle ha fått en tid till det när jag var på UL i v 19. Så strulade deras dator så hon kunde inte se om jag hade nåt inbokat. Så nu ringde jag sjukhuset och man fick lämna telenr och dom skulle ringa upp senare i eftermiddag, så jag hoppas att dom har nån tid till mig där att det alltid ska strula.

• strössel

Vickan l: Missade tiden när dom skulle ringa från sjukhuset, jag har varit på rehabmöte som drog ut på tiden så jag hann inte hem. Och nu har dom stängt så jag får ringa i morgon i stället, ska ringa så fort jag vaknar i morgon. Tror oxå det har blivit en miss nånstans för så här sent borde man inte få en kallelse.

• strössel

Vickan l: Ringde sjukhuset idag och dom kunde inte kolla det, den tiden ska jag få av min bm och min bm sa i måndags att den tiden skulle jag fått på sjukhuset vid UL. Så jag blev inte klokare idag och mvc har bara teletid 8-9.30 så det är för sent att ringa. Får vänta till måndag då jag ska till mvc och då får hon kolla upp det, bara en massa strul.

• strössel

Alldeles nyss ringde min bm och hon var sååå trevlig och hade inte glömt bort mig och hade gått in på datorn och kollat och jag ska till läkaren på måndag innan jag ska till bm. Det var en standard att dom kollar livmodertappen i v 25 så ska läkaren se om hon kan göra TUL där eller om jag får en tid till sjukhuset, för jag vet att ultraljudsmaskin är av en äldre modell där men jag blev glad av att hon ringde iallafall Skrattande

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011