• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson1 skrev 2011-08-04 11:02:06 följande:
    Jis: Tänkte precis på det idag för vi har också gillat att åka till Paris o strosa runt o drömmen sen flera år (vet inte varför det aldrig blivit av) har varit att besöka Amsterdam att nu får man söka barnvänligare resmål

Åk till Amsterdam i höst, så underbar stad, verkligen med på min topp 10 av alla städer. Å den staden fungerar det utmärkt att ha barn med sig i, alla är super vänliga, bra och breda trottoarer osv

• Jis

Lillstintis, jag har mk i framkant, vet inte hur stor den är. Jag känner mest på vänster sida eller mitt på, väldigt sällan eller aldrig på höger. Skumt. Kul att du gillar att höra om mina resor, vi kommer nig resa en hel del m F, farmor å farfar bor i Skåne, konpisar i Köpenhamn osv... Jag är sugen på en längre resa typ i höst, kanske Thailand eller hyra ett hus i USA :)... Drömma kan man ju alltid. Aurora: Accor, det är Ibis, Mercur å vilka mer? 200 kr är det svårt att säga nått om, haha!

• Jis

Aurora: kan bara hålla med, jag är galet förtjust i lyxhotell. Allt från bemötandet i repan till rummen till frukosten. Bodde på 3 5-stjärniga hotell på denna semestern å det var LYX. Härligt m Molton Brown produkter tex :)

• Jis

Nu har jag varit på Östra BB, dom kollade på F m UL å sen fick vi höra hjärtat. Allt såg bra ut, han låg och sparkade mot ryggen den lilla busen! Så skönt att allt såg bra ut!

• Jis

Carlan, jag har svarat dig i din blogg. Det svåra m glassen är alla gör ju sin egen gelato. Jag såg upp m parma, bresaola och taleggio. Jag åt dock mozarella, säkert att vissa tycker det är fel men jag kände att det var ok. Jag är sedan innan vaccinerad mot Hepatit A och B.

• Jis

Oj vad lycklig jag är över alla sparkar Flavio ger mig. Kan inte få noooog :) Härligt!

Igår började vi boa in oss på landet, vi köpte en dagbädd från IKEA och har flyttat ner från loftet, vi har fått massa bebisaker av P:s syster och snart ska den lilla spjälsängen ner från vinden. Kan inte fatta det riktigt att det är vår framtida lilla bebis som ska sova där :) 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011