• 7879

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Sunseed: Vad skönt att du får vara kvar och försöka få igång bröstmjölken- ja visst är det fullt upp  början, mycket nytt och så ska man lära känna varandra! Mysigt med en liten bebis!

• 7879

Sunseed: Vad söt han är! Tycker det är extra mysigt när de är små. Vad kul att det funkar att amma med hjälpmedel! Så roligt att höra!

Vi ska ha dop på lördag så full planering inför det för oss- 

• 7879

Nu är smörgåstårtor och chokladkakor fixade, känns skönt! Sunseed, härligt! Hoppas det fortsätter att GP:s bra! Ja jag ska ta lite bilder och berätta om dopet sen!

• 7879

Haft en fin dopdag. Isabelle var nöjd hela tiden och storasyster var busigast och charmigast av alla!

• 7879

Sunseed, vad roligt att du kämpar på och att han verkar vilja det med! För mig kom aldrig någon känsla att mjölken rann till, fick aldrig mer än några droppar. Hoppas det blir annorlunda för dig, kram!

• 7879

Sunseed: Håller helt och hållet med kelsson! Jag bestämde mig redan för början att Isabelle skulle få bestämma hur länge hon ville amma, med det kändes verkligen som en stor saknad när hon sedan ville sluta. Tror det gör det oavsett när de slutar! det viktigaste är ju att ni får en mysig och trevlig stund ihop och det kan ni ju få med flaska med, men jag vet, inte roligt att behöva komplettera med det under natten. Har du termos och kallt vatten och färdigt pulver redo nära så underlättar det lite i alla fall!

Ego: JAg har börjat få hela nätter. Ger Isabelle mat sovandes ca klockan 22. när vi lägger oss och hon slurpar glatt i sig det. Sedan kan hon vakna vid halv tre men får då bara nappen och somnar om till 6-7, mycket skönt!  

• 7879

Hej! Håller med sunseed om att datoranvändane3t verkligen har reducerats! Kul att höra liv hör inne igen och hur Goa era barn verkar! Jag hänger gärna på en träff i Stockholm jag med, är det bara helger som gäller så kan jag inte denna lördag, annars inget bokat ännu. MissCat, ja visst är de söta med sin utveckling! Min tjej är frustrerad över att armen fastnar när h7n vänder från rygg till mage. Vi har börjat med smakportioner och hon verkar älska det, blivit gnällig och svår att ge ersättning.. Sunseed, jag blödde nog också runt 8 veckor. Hur går det med amningen? Kelsson, kanske ba3a lite trötthet? Hoppas hon inte blir sjuk! Härlig4 busig h7n låter!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011