• 7879

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Hej! Nu vågar jag också titta in här då jag fått se det lilla pyret!
    MissCat: Åh vilken mardröm, insulinkoma är inte att leka med! Hoppas det hjälper med dryckerna som du skulle få och hoppas du slipper undvika samma sak igen! Men kul att du fick se det lilla pyret!
    Massadillan: Vilken fin mage! Vilken vecka är du i nu?
    Knytet: Haha, ja fick också ett härligt skratt! Hoppas du får hjälp av tipsen som du fått! Ömma bröst har jag med, speciellt ena sidan och där ska givetvis min dotter vara och putta, nypa.
    Mariza: Ja oron kommer nog alltid att finnas. Vad kul att det är KUB test snart så du får se den lille! Jobbigt med tröttheten, men den är ju ett gott tecken på att du är gravid!

• 7879

Luella: v.7+1 Tack för grattis och välkomnande Knytet: ja sådant är jobbigt. Jag slutade med min progesteron tvärt igår då läkaren så att jag inte behövde.det, hoppas han har rätt. Sist trappa jag ned, men nu har jag haft såna besvär från slemhinnan så jag kände att jag behövde sluta. Lycka till.

• 7879

Kelsson: Skönt att höra! Fast mina symtom har än så länge faktiskt ökat, lite ömmare i brösten- konstigt, men mest det ena har varit ömt hela tiden, och så drar det lite i ljumskarna.

• 7879

Kelsson: Vad roligt att höra, visst är det underbart när andra säger så!

• 7879

Mariza: Tack för välkomnandet. Jag förstår också din oro- vad jobbigt det måste ha varit, dels att få en förhöjd risk men också att det dog. Lycka till på KUB på tisdag!

• 7879

Tack för välkomnande. Mår prima och känner mig glad.

Knytet: Förstår att du blir orolig, vad skönt att du får göra VUL imorgon!

Ianna: Trevligt med renovering av LGH och skönt att det är så lite tid kvar innan du går på ledighet.   

• 7879

Knytet: Jag ska på inskrivning efter sommaren, kom inte ihåg exakt datum. Ja vi tänkte faktiskt göra KUB men jag är lite tveksam över hur vi ska ta ställning till resultaten, visst skulle ni göra KUB? Förstår din noja, det gör nog alla någon gång.
    MissCat: Tack för välkomnande. Enda symtom som jag har är lite ömma bröst, ja mest det högra då, annars mår jag prima. Lycka till på KUB imorgon- och ja jag förstår din oro, hur är gränserna är de olika för olika ålder? Fin mage! Har märkt att min redan har börjat växa, se större ut och jag är bara i v.8+0.
    Mariza: Så glad jag blir för din skull! Hur ligger gränsvärdena för en som inte riktigt har koll? Och GRATTIS!

• 7879

MissCat: Vad glad jag blir när jag läser ditt inlägg om det lyckade KUBtestet- vad skönt med så bra värden! Grattis! Hoppas du blir av med din UVI också, låter jobbigt.
    Knytet: Åh vilken pärs att inte kunna kissa! Skönt att det löst sig och verkar gå nu, men jobbigt att det ska svida så. Hoppas du får veta vad det berodde på och att det inte händer igen. 

• 7879

Tack detsamma på er! Jobbar hela midsommarhelgen och hoppas att få det trevligt på jobbet.

• 7879

Najje: Åh vad mysigt det låter, förstår att du känner dig otillräcklig ibland! Ja jag mår bara bra, har inget illamående alls. Känner mig inte alls gravid särskilt mycket så svårt att ta till det, längtar till nästa VUL!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011