Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Hej på er alla.
Jag har varit dålig på att uppdatera härinne. Ska försöka bli bättre på det. Här är det mycket som händer på en gång. Tänder är på väg= gnällig Ludwig. Vill krypa men han får inte riktigt till det med händerna så han har rumpa i luften och åker kana på näsan. Han blir sååååå frustrerad, likaså när han försöker sätta sig upp. Han har bråttom men det funkar inte riktigt ännu. Dreglar floder och kräks samt har diarré varannan dag och sover oroligt. Dessa tänder...........
Annars är han super go och glad liten kille som är nyfiken på allt. Jag är rätt slut bara....
Vad härligt knytet att du har kommit iordning och att Ludvig är nöjd. Det är jobbigt med flytt och bebis. Vi har inte allt på plats ännu men vi flytta till en lgh som har två våningar så det får ta sin tid. Hoppas ni får sätta igång med syskon snart. Tummarna är redo!
Sunseed: Vad härligt det låter att vara i din lilla bubbla du har med dig och bebis jag blödde 7 veckor och den 8 veckan kom mensen med besked. Var nog bara ngn dag utan avslag. Det är otroligt jobbigt. De sa till mig på bb att den skulle sluta tidigare då man
gjort kejsarsnitt men icke.
Hur går det för Gloxi och 7879?
Kelsson: Har Jenni börjat på dagis än? Hon är ju för söt!