Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kasa01: Ha det så bra ute till havs njut Flört

Går in i v 26 idag och min gravidförsäkring på Trygghansa börja gälla från och med idag.

• strössel

Vickan l: Vad skönt att få TUL lite tätare, din är på minus min på mittenkurvan och specks på plus men det kommer gå jättebra för oss alla tre. Vad är det för prover du ska ta framöver ?

Kelsson: Tack grattis till v 19.

Har varit i Ullared idag och shoppat till bebis, hittade så fina saker blev inga kläder utan bara grejor. Så nu är det bara säng och skötbord sen är vi helt färdiga.

Hur mycket pengar har ni lagt på bebis saker ? Vi har handlat för runt 20 000 kr inkl vagn.

• strössel
    Anderska: Jag nyser jättemycket så här mycket som jag nyser nu har jag aldrig nyst och det började redan i feb när jag fick ett plus varje dag sen feb har jag nyst jättejobbigt. Vad kan det bero på tror du ?
  • strössel

Kelsson: Ja det blev en del saker, äskar att shoppa min mamma är likadan Skrattande hoppas inte bebisen kommer älska det för då kan det blir dyrt när den blir äldre Flört

Vickan l: Det är bra att dom är så noga med oss gravida och kollar oss, känns bra. Sköldkörtelvärdet tog jag i början av graviditeten och det var bra. Hoppas jag får ett TUL till fast jag låg på mittenkurvan men det får jag nog, läkaren sa att vi som opererats för cellförändringar brukar få ett TUL till för att kolla att inget har förändrats.

Lillstintis: Jag har oxå moderkakan i framvägg så jag började känna bebisen väldigt sent, det är inte förrens nu egentligen jag känner den lite varje dag sen början av v 25.

• strössel
    anderska skrev 2011-07-09 09:45:00 följande:
    Strössel: Var det mycke billigare i ullared? Tänkte om man tjänade lite på att åka dit ?
    Det tror jag du kommer tjäna på, kläder finns det knappt inget av i stl 44-62 men mycket annat allt från sängkläder till babygym åkpåsar och ja allt.

Några förslag på priser:

Lammskinnåkpåse kostar 695 kr
    Åkpåse till bilstolen 279 kr
    Babygym runt 360 kr
    Lekbåge till babygym 60 kr
    Filtar allt från 40-90 kr
    Figurkuddar 50 kr
    Påslakan från 70-120 kr
    Bebisböcker från 9 kr och uppåt.
    Sängmobil barbarpappa 289 kr
  • strössel
    Kelsson1 skrev 2011-07-09 17:31:27 följande:
    Ego: Var in på H&M idag o köpte lite kläder från rean, väldigt glad nu
    Bebis kläder ? Skrattande har man väl börjat går det inte att sluta Flört
  • strössel
    tummen1 skrev 2011-07-09 19:00:03 följande:
    Jag tänkte bara fråga er en fråga. Vi har gjort vårt första IVF och tyvärr blev det ingen bebis. Började blöda samma dag som jag skulle testa. Nu skulle jag fått min vanliga mens i måndags men ännu ej fått den. Tog det lång tid för er andra innan er kropp blev normal igen? Vågar ju inte tro att jag blivit gravid....
    Efter mitt minus den 16 oktober så fick jag mens igen i dec så det tog ett tag för min kropp att återställa sig och bli normal igen.
  • strössel

Jis: Grattis till v 19 Skrattande

Är rastlös vet inte vad jag ska hitta på idag Flört igår rensade jag hyllorna i gå in garderoben så nu ligger tvättlapparna på plats 4000 tvättlappar, 20 kr paketet med 200 st i varje köpte på mig en hel del.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011