Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: Jag vet inte om jag ska göra några fler TUL ev ett , men det får bli en överraskning Skrattande allt jag köpt passar både tjej och kille. Kommer vara sååå nyfiken på förlossningen när den kommer ut vad det blev Flört blir nog min första fråga vad blev det ?? Glad

God natt mina vänner !
  • strössel
    anderska skrev 2011-07-13 11:43:34 följande:

VILKEN LYCKA!!!!!!! Vi har just sett bebis sprattla i min mage =D Så fantastiskt underbart. Jag kunde inte vara lyckligare!!!!

Vad roligt att ni fick se bebis sprattla Skrattande det är en underbar känsla att få se sin lilla bebis på skärmen !
  • strössel
    Speck: Ring till försäkringskassan och du får två alternativ antingen sitta och vänta på din tur eller att dom ringer upp dig. Jag har ringt mycket till fk ang min sjukskrivning och ringde igår och kom fram på 4 minuter. Berätta gärna vad dom sa är oxå nyfiken. Det dom sa till oss när vi var på infomöte att dom rekommenderar att man tar ut fp lite längre perioder för att det ska flyta på med pengarna. Men alla gör som dom vill, jag kommer ta 1,5 månad sen ska jag ha semester och spara fp i en månad.
  • strössel

Spets : Härligt Skrattande så roligt nu får du njuta !

Har sån huvudvärk idag tror det beror på vädret Rynkar på näsan ignorerar huvudvärken och har rensat i min gå in garderob och slängt 6 stora Ullaredskassar med gamla kläder osv. Måste vara fint när bebisen kommer för sen finns nog inte så mycket tid till sånt Flört

• strössel

Speck: När jag skickade in mitt moderskapsintyg så fick jag ett brev av fk och i där låg ett papper som jobbet skulle fylla i ang min lön som man skulle skicka in, fick du inget sånt ? Ja det är mycket att hålla reda på när det gäller försäkringskassan.

Kelsson: Ska lägga mig och vila lite sen med min lilla vovve Skrattande han har blivit så gosig nu är det bara matte som gäller.

• strössel

Speck: Försäkringskassan är alltid struliga Skrattande jag hann få min löneökning så min nya lön skrevs ner på pappret. Och i och med det pappret så trodde jag att sjukskrivnings pengarna oxå skulle ändras men det var tydligen två avdelningar så det fick jag ringa och ändra och det ändrade dom när jag pratade med dom. Så man ska aldrig ta nåt för givet när det gäller fk, men hoppas det löser sig nu till det bästa.

• strössel

Cah: Vad bra att allt såg bra ut på RUL , och grattis till en liten flicka mysigt.

Kelsson: Grattis till ny vecka Skrattande jag  går in i v 27 idag !

Mår inte så bra kände inga sparkar igår kväll när jag la mig hur mycket jag än försökte så kände jag inget, min man jobbade i natt visste inte om jag skulle ringa honom eller inte. Men när han kom hem kl 7 i morse så drack jag ett kallt glas juice och då kände både han och jag lite svaga sparkar. Nu mår jag illa svettas och känner mig alldeles svimfärdig Rynkar på näsan

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011