Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck: Magen har sjunkit det syns, så roligt att det börjar närma sig för dig nu Solig

Jis: Kläderna är jättesöta och så roligt med lite bilder i tråden !

• strössel
    Speck: Jag tror man egentligen inte tänker på hur mycket man egentligen lägger ut på bebis saker, för det är ju inte billigt. Och barnvagnen är ju oftast den dyraste saken man köper till bebisen. Men visst kostar det men det gör inget när man får nåt så fint som ett barn Skrattande Hur mycket har du gått upp nu till v 35 ? Vägde mig innan och fick värsta chocken 14 kg och är bara i v 26, vill verkligen inte gå upp så mycket mer i vikt.
  • strössel

tredjemaj: Ha en underbar semester i Usa hoppas du hittar en massa fint där både till dig och bebisen Flört

Speck: Jag håller tummarna för oss alla att vi går ner efter bebisen har kommit ut, för vi ska satsa på bebis nr 2 rätt så snart efter den första.

Ego: Idag på morgonen hade bebisen värsta spark festen, nu börjar det kännas mer och mer och den fick in en ond spark som verkligen inte var skön. Och så fick min man hålla handen på magen och känna med så mysigt en underbar morgon ! Glad

• strössel

Kelsson: Mitt illamående är nästan helt borta nu mår lite illa då och då kräks nån gång då och då men annars mår jag rätt så bra just nu Skrattande så det finns hopp fast man inte trodde det när man mådde som sämst. Håller tummarna att du mår toppen om några veckor.

• strössel

Vickan l: Tänk om jag går upp 10 kg efter v 30 då kommer jag gå upp totalt 24 kg herregud , nej nu blir det till att ut och röra på sig mer än vad jag gör idag Flört och sluta äta !

• strössel

Jis: Jag beställde dom från allposters sen skickas dom från Holland och frakten var dyr 242 kr. Men jag gillade dom , tycker dom är ursöta och blir perfekta i bebisens rum Glad

• strössel

Kelsson: Lycka till i morgon och jag förmodar att du ska få veta om det är en flicka eller en pojk så spännande jag gissar på en flicka Flört

Jis: Ja det kostar en del köpte 6 posters dom kostade 791 kr och för ramarna gav jag runt 700 kr men ramarna kan man ha i all evighet bara att byta ut olika posters.

• strössel

Kelsson: Vi har frågat vid varenda UL och alla har vägrat berätta, tycker det är tråkigt att vi inte kan få veta. Och vi har även sagt att det är så många som får veta men bara fått höra att UL är till för att kolla andra saker.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011