Jis skrev 2011-12-19 11:00:07 följande:
Haha, det är bra, visa vad andra minsann får.
Jag hade nämnt att jag önskade mig en klocka jag med, men den var för dyr (vaddå, är jag inte värt 20 tusen typ
) eller en Bayswater väska, men insåg att Bayswatern inte var så barnvänlig, så kanske en Alexa istället
Vilken klocka och väska funderar du på?
Jag hoppas att vi får lite pengar i julklapp så vi kan köpa en TV, vi har ingen i vardagsrummet utan bara i sovrummet....vi kör med projektor i vardagsrummet, men det är lite för ljust för att kolla på det just nu...
Jag funderar också på en Bayswater eller en Alexa. Men jag måste nog prova lite innan jag bestämmer mig för vilken som ska få vara med på önskelistan. Klocka är jättesvårt, jag vet inte, bara att den förmodligen kommer bli för dyr för att vi ska ha råd just nu
Nu kör jag bara på med ersättningen och funderar inte på hur mycket det blir. Han får tills han är nöjd helt enkelt. Min man var med honom till läkarkontrollen idag och han ligger på de mittersta kurvorna så det ser fint ut. Jag tror att han vet hur mycket han behöver.
Viksan: Var födde du? Du kan alltid testa att ringa till någon amningsmottagning. Själv har jag varit här:
www.bbstockholm.se/index.php. Man fick nog bara en halvtimme där tror jag men jag minns inte. Det kändes lagom i alla fall.