• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel, jag är bara så inne i mitt skit just nu, ber om ursäkt. Har tänkt att slänga mig in i allt ni skrivit när jag är frisk igen. Vilket väntas ta ca 2!!! Veckor. Ligger inlagd nu på Huddinge i 24-48 h, ska även få träffa gyn igen pga blödningen.

• Jis

Jag fick åka till gyn i natt, ringde på läkaren vid 02.30, hade precis varut på toaletten å det kpm Mkt blod. Rusades ner i sängen. Gyn gjorde rent, fanna mkt blod. Det kom från livmoderhalstappen. Hon kollade m vul å hjärtat tickade fortf! Nu på morgonen tog dom ny blodprov om varför jag blöder så lätt!

• Jis

Vickan, verkligen! Det är riktigt tufft att se det, trots att jag 100 ggr hellre hade sluppit uppleva det!

• Jis

Im home again! Lycka! Inget mer blod heller. Jippie! Berättade för mamma å pappa igår, dom blev så glada att dom grät!

• Jis

Jag blödde först lite gammalt brunt blod idag.seb gick jag på toaletten å gjorde nr 2( första sen i måndags, trög mage?:)) å då kom det lite färskt blod. Vet inte vartifrån det kom. Har inte ont i magen eller så..denna väntan är ji värst. Känns skönt att ha VUl på FC att se fram emot på tisdag :)

• Jis

Speck ang mamma kläder, för min del känns det fine över sommaren, vi har lite friare då, men sen under hela hösten:vintern, vad ska jag ha på mig då? Jag vill ha en gravidvänlig svart kostym tack ;)

• Jis

Läste föresten glada å possetiva saker... Har man sett hjärtat slå på vul år chansen 90% att allt ska gå vägen med eller utan blödning! Wiho! Nu håller jag fast vid det :)

• Jis

Carlan, vi gör på FC v 8 eller 9. Gjorde två vul pga akut blödning. Jag försöker finna mig i att jag är en sån som kommer blöda lätt...lika bra att inse det :)

• Jis

Vi testade ett par kompisars Bio Go i går, den gick fin-fint i bilen på längden. Nu är vi nog mer inne på en Bugaboo tror jag :)

• Jis

Jag har varit på UL idag. Allt såg såg bra ut så. lilla räkan växer så det knakar. BF är satt till den 11/12. Hon sa att jag skulle slappna av nu å bara njuta. Å det ska jag göra. Så himla härligt!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011