Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Hej tjejer!
Vad roligt att läsa om era bröllop och fina ringar! Undrar snart om jag kommer att vara den enda här i tråden som får en "oäkting" .
Speck: Tänk att det snart är dags! Helt otroligt! Hur känns det? Åh, jag önskar det vore november snart så det börjar närma sig även för mig.... Vad har du packat i väskan?
Strössel: Du är så fin så!! Tycker allt magen är alldeles lagom, för det finns inget rätt eller fel! Men vad konstigt att BM inte vill tala om det! Vår BM sa inget från början men när vi lite försiktigt undrade om bebisen avslöjat sig sa hon att hon trodde inte vi ville veta, "men då kollar vi" sa hon och började genast leta.
Aurora: Du måste lova att ta det lugnt under flytten och inte få för dig att du ska släpa på en massa saker. Ta det lugnt och låt någon annan slita! Ok??
Jis: Jag brukar titt som tätt kolla in din blogg, och såg ditt inlägg om mammakläderna du köpt. Var inne på deras sida och blev helt eld och lågor. Helt otroligt så mycket fina kläder. Men hur är de med storlekarna? Är de små i storlekarna eller "normala". Tänkte nog beställa något. Vad jag kunde utläsa var det dessutom fraktfritt till Sverige??!! Fortsätt njut av semestern, låter helt underbart!!
Kel: Visst är det en skön känsla att ha passerat hälften!
Ego: När det gäller bebisen så har jag i alla fall vågat börja planera lite i huvudet, men har ännu inte vågat på mig ett endaste litet inköp. Kommer dessutom på mig hela tiden med att säga den, fastän jag vet att det är en liten flicka. Är nu mer än halvvägs (20+4 eller något sådant) men känner inga sparkar än. Tror mig känna lite buffar möjligtvis och lite att det rör sig något i magen. Eller så är det bara inbillning, men då får det väl vara det, jag vill gärna tro att det är bebisen!