Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel - hahaha jag har också börjat snarka en massa. Väcker mig själv med det, skitstörigt. Jag skenar också i vikt, men har inte vägt mig mer nu. Ja just det, det pappret måste ju sambon fixa också från FK .Grattis till under 100-strecket kelsson. Går ju lysande det här för dig .
Lillstintis - Vi gick profylax, men när allt gjorde så ont sedan när det väl gällde så var det inte läge med ytandning och vad allt hette ändå, utan låg bara med lustgasen och drog i mig så mkt jag kunde. Sambon sade efter att jag sett ut som en rabiessmittad hund när de försökte lirka bort gasmasken från mig för att pausa lite då och då .
Ego -Träffade ju läkaren igår. Tja vad säger man. Var där 18.50, hade tid 19.00, fick komma IN 20.00!! Skitstressad läkare som hade läst i fel journal och tittar på mig och utbrister "vad väger duuuuu, du kan inte vara här för riskgraviditet för att du har för högt BMI"? Jag fattar direkt att hon har läst journalen för kvinnan efter mig i väntrummet. Oproffsigt. Hon lyssnar inte alls på vad jag säger och beskriver . Jaja, kontentan var att hon tyckte jag skulle bli igångsatt två veckor innan beräknat BF (sonen kom ju 8 dgr innan) så att man kan kontrollera hela förloppet och styra fragminsprutorna så att jag kan få epidural osv (om jag vill det) samt att tid för ec snitt finns om det inte fungerar. Förra gången gick ju så fort så inget gick att ge. Men sedan tillade hon att jag ska diskutera saken med spec.mvc så de kanske säger ngt helt annat.