Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: Jobbig natt, hoppas det lugnade ner sig! Kramen!
kattm: När är BF? Hoppas allt är bra med dig!
Känner samma oro för anderska, har svårt att sluta tänka på det...
Jis: Lille söte trollungen då! Den där lilla söta munnen!
kattm: Jobbigt med fogarna, men bra att du har fixat kryckor och skjuts till jobbet. Får man fråga vad du jobbar med? Skönt att bebis är fixerad.
Det låter som om ni hade en jättetrevlig träff igår!
Har någon provat TENS-maskin nångång? Tror jag måste ringa och be om en sådan, sover inget på nätterna, måste ta värktabletter för att kunna sova ett par timmar. Ska ringa till sjukgymnasten och se om man kan afå låna en tensmaskin.
kattm: Tack snälla för infon. Jag tror att min foglossning kanske har gått för långt, har haft skärande smärta och kramper sedan november och nu kan jag känna ibland när jag går hur det klickar i höfterna. Men just musklerna i ryggen pga att jag står och går dåligt pga foglossningen kanske tens kan hjälpa mig med..
VickanI: Såg också den dokumentären. Helt galet att det faktiskt blir rätt så många gånger!!! Människokroppen är helt otrolig! Jag och maken satt helt andlösa när vi såg den och bara skakade på huvet och sa som du, det är inte konstigt att det inte har funkat med så många saker som ska klaffa på vägen!
Kelsson: Det var Vetenskapens värld, hoppas det är okej att jag svarar.
Maria Liam: Har tänkt på dig angående det du skrev om dig och din man. Har det blivit bättre? Hoppas ni har löst det. Kram!
Vickan: Stackars liten. Hur mår han nu? Styrkekram till er!