Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel: Har säkert sagt det tidigare men kommer inte hoppas på det för att slippa bli besviken men har du rätt så blir ingen lyckligare än jag!

Jis: Hoppas att jag har fel o att du slipper allt elände o kan i fred njuta av graviditeten!

• Kelsson1

Speck: När kom de? Mamma har fått hämska åderbråck o jag hade hoppats på att slippa, du vet huvudet i sanden metoden

Jis: Vad härligt aktiv du är, jag har blivit en riktig soffpotatis. Har inte ork till att röra på mig på kvällarna dels på grund av illamående o dels på grund av trötthet. Sen sover jag fruktansvärt dåligt om nätterna vaknar av att jag är kissnödig eller varm om fötterna!

• Kelsson1

Jis: Just den oljan måste jag köpa, beställde du den på nätet eller finns den någonstans att köpa o hur mycket kostar den?

• Kelsson1

Jis: Ok, undrar om jag då tål den? Har lite svårt för vissa dofter, speciellt nu...

• Kelsson1

Strössel: Verkligen fina tavlor!

Ego: Allt går emot mig just nu känns det som! Är på fruktansvärt dåligt humör! En maskin trasig i tvättstugan o vi har mer tvätt än vi någonsin tidigare haft o typ två veckors kö till nästa tid! Idioterna till byggare har fortfarande inte fått upp skåpet i toaletten även om de lovade få upp den förra tisdagen (senast fredag)! Skit på tv o så har jag huvudvärk! Vill inte se någon nu, vill inte prata med någon nu. Vill bara gråta eller röka! Röka är uteslutet o gråta orkar jag inte. Varför kan den här dagen inte vara slut NU???

• Kelsson1

anderska: Det är jätte synd om oss båda idag! Olika orsaker men lika synd om oss! Jag förstår dig fullständigt att du inte vill göra någont på semestern. Jag låg i mammas soffa hela semestern o gjorde ingenting. Kan ångra det lite nu, känns som man inte haft semester alls. Hoppas du får en fin semester trots allt! Kanske dags att gå o sova så den här hämska dagen tar slut föhoppningsvis är det bättre imorgon för oss båda!

• Kelsson1

anderska: Känner en som faktiskt slängde ut sin under graviditeten o tog tillbaka honom efter förlossningen

• Kelsson1

Min stackars make som försöker göra sitt bästa fick sig en utskällning på grund av mitt dåliga humör. Han har ensam skött tvättstugan under den här tiden när jag mått illa. Nu mådde jag så pass bra att jag orkade ta mig ner till tvättstugan o blev flyförbannad för han hade hängt in för många lakan i torkskåpet o de hade därför inte hunnit torka... Måste gottgöra det på något sätt!

• Kelsson1

Speck: Tack du är så go men glömmer att jag är datornörd ut i fingerspetsarna o varken lagar mat eller bakar Jag får hitta på något annat att gottgöra honom med, efter 18år blir det inte så svårt kan ganska lätt lista ut vad det är. Mjukglass brukar alltid gå hem

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011