Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: Vad underbart! Grattis!

• Kelsson1

Speck: Förlåt glömde aldeles Skäms. Då får du berätta om hur enkelt det var när bebis beamades ut så vet jag om jag också ska beställa en sådan förlossning Skrattande.

Silverklar: Tackar! Härligt att höra att allt bra med dig. Har du hört med BM om du ska äta extra järn när du är trött o hängig?
    Helt klart har du en livlig bebis i magen o inget annat, tycker att du kan andas friare nu när allt var bra på KUB.
    Hoppas att du får reda på kön på RUL, det var helt fantastiskt!
    Stor Kram!

• Kelsson1

Silverklar: Det lät ju bra. Trötthet är ju inte värsta gravidsymptomet man kan ha . Men nu kan du slappna av när KUB är över då är också värsta MF risken förbi. Hoppas att även tröttheten blir åtminstone mindre.

• Kelsson1

Spets: Så är det att vara gravid! Brukar kalla mig själv för Teflonpanna eller gravidhjärna kommer inte ihåg någonting alls! Allt måste in i telefonens kalender som påminnelse annars existerar det inte...
    Vad snällt av doktorn att ge dig tid ändå. Stor Kram!

• Kelsson1

Spets: Visste väl det men skönt att få det bekräftat! Nu kan du slappna av o njuta av graviditeten! Härligt! Stort Grattis!

• Kelsson1

Strössel: Stackarn, lägg dig o vila en stund o drick vatten så hoppas vi att det går över! Stor kram!

Speck: Tack för info, så vet man vad man har att vänta sig längre fram. Fast med min teflonpanna till hjärna så lär jag ha glömt det inom ett par dagar

• Kelsson1

Viksan: Stackaren, som om du inte hade nog svårt. Däremot så har läkaren tyvärr rätt, man ska inte ligga o vila vid diskbråck det blir inte bättre av det. Försök ta alvedon o röra lite på dig så hoppas jag att det snart ger med sig. STOR KRAM!

• Kelsson1

anderska: Torkade plommon ska få magen igång, inte väldigt gott men gör det de ska.

Ego: Ny vecka idag v20 (19+0). Helt otroligt om bara en vecka har jag gått halva tiden, det hade jag inte trott! Känns som det var i förra veckan jag oroligt väntade på första VUL och att gå förbi v12...

• Kelsson1

Cah: Passar på att gratulera dig även här till lilla Elsa och att allt till slut såg bra ut!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011