Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Lulis, så ledsen för din skull att förlossningen blev till ett obehagligt minne! Stor grattis till din lilla prinsessa, tur ändå att allt gick såpass bra att ni är välbehållna och hemma. Man glömmer snabbare än man tror, hoppas du ska slippa tårar när du tänker tillbaka på förlossningen snart. STOR KRAM!
Jag missar som vanligt alla roliga diskussioner, vagnar, porslin, ersättning, amning mm... Jobbet håller på att ta totalt knäcken på mig här, tror alltid att nästa vecka blir det bättre, men det blir hela tiden nya deadlines som ska klaras av. Är så trött nu, vill ju bara vara mamma, med fika o promenader som alla andra. Tror jag har promenerat m Jake EN gång, om det inte har varit stress till något möte, posten eller annat ärende. Kan säga att jag är sjukt avis på er andra... börjar känna mig nedstämd märker jag, inte bra....
Trodde jag skulle få bjuda på fika här denna vecka, men som det ser ut nu går det inte. Möte m Café operas Hovmästare idag, imorgon måste jag köra fram o tillbaka till Borås över dagen m Jake (!!!), till tygmässan som jag avskyr, o på torsdag ska jag ha utförsäljning här hela dan. Hur ser det ut för er nästa vecka? Torsdag eller fredag kanske? Alltså den 8 eller 9'e mars?