Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jag skriver från tel o ja är trött, därav virrigt o fullt av skrivfel.
Jag skriver från tel o ja är trött, därav virrigt o fullt av skrivfel.
Kelsson: ikeas kudde är platt.. jag har dock den dubbelvikt då loke behöver sova med huvudet lite högt annars kräks han så. Och så har jag en från barnens hus, rätt start, till barnvagnen. Min loke har iaf inte fått platt eller snett huvud! :D
Kelsson: vet inte, vågar inte säga bu eller bä. Jag har hört att de ska ha kudde så jag har köpt kudde :) Ego: har lite jobbig period med loke så orkar inte va så aktiv här just nu. Han skriker mycket och äter dåligt och även sover sämre så se va flera dagar sen jag fick ett leende så jag försöker bara orka igenom denna fas nu. Vi lyckas dock inte utan att gräla, jag o maken. Det tär att skaffa barn. Tror maken behöver börja gymma igen så han kan ta ut Sina frustrationer där istället för på mig.
Vickan: tänker på dig idag!
Strössel: man får byta bm om man inte gillar den
Strossel: ja det tror jag. Det var min bm som berätta på föräldrautbildn. Sen är de ju.skiftbyte 3ggr per dag också.
Vickan: grattis till sonen! Härligt att du fick bli igångsatt som planerat. ser framemot bild på sötnosen!
Najje: grattis till v 12, ring din bm om du är orolig över febern!
Ang vaccin sa min bm att jag inte skulle vaccinera mig före jag var i v.20 pga all utveckling som sker m fostret innan. Men olika bm kanske säger olika.
Vickan: vilket vackert barn! Strössel: om du inte vill att ditt barn ska träffa din mamma så behöver den inte det! Jag tror inte ditt barn kommer sörja att den "går miste om" en skrikig trasig relation. Lugn o ro o glädje är de barn mår bra av. Förtryck och mobbing mår alla dåligt av.