Kasa: Min son älskar att amma, och han gör det ca varannan timme dygnet runt. Men vilken man vill inte få gulla med tuttar dygnet runt
Vi har försökt med napp men han blir skitförbannad när vi försöker med napp oftast. Ibland kan han snutta nån minut bara, men då ligger han o typ puttar den in o ut ur munnen vilket har lett till att han numera gör så med bröstvårtan också och det gör ONT. Så jag är väl inte så sugen på att låta honom fortsätta med napp då det lett till en hyffsat hårdhänt hantering av mina bröstvårtor. Men ibland så ligger han ju bara å snuttar vid bröstet utan att äta å då önskar man att han kunde ta napp istället då mina bröstvårtor kan bli ganska rosa och ömma efter ett visst antal timmars ammande
Sen är det tyvärr så att jag tar alla nätter
Maken har ju börjat jobba igen och börjar 6 på morgonen så han kan itne vara uppe o trösta bebis på nätterna.. Han har börjat sova inne i gästrummet nu tom, fast han tycker det är jättetrist o helst av allt vill sova inne med mig och Loke.
Inatt har han (Loke) dock sovit bra i sin säng o inte skrikit.. så natten till lördag va bra, sen hade vi 2 nätter o 3 dgr av skrik o missnöje å nu inatt å idag är han nöjd igen o har sovit i sin säng.... Ja, man får då aldrig tro att man kan nåt om sitt barn
Men tack för tipset! Jag har också misstänkt att det kan va magen som bråkar med han, då han ofta ligger o krystar.