• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • missan

Jag längtar också!
    Då kommer jag slappna av när jag ser at det "sitter rätt".

• Viksan07

Dialily: Hjärtljuden lyssnar BM på från v. 14 ca

• Skrollansmamma

Vickan I - testa o byt batterier, det klarar sig nog inte mellan syskon :)

Visst är det mysigt, jag blev också lite paff att man fick lyssna så långt ner!

Det är skönt att vara i andra trimestern nu, det har jag längtat efter!! Hur var din första graviditet?

• Kelsson1

dealiy: Garanterat gråt, vi kunde åtminstone inte hålla oss i helgen inte ens maken Skrattande. Det var så häftigt att se det blinka på!

• Vickan I

Villsågärna- batteriet har legat löst i lådan, men gått några år ju så hoppas det bara dött. Ska köpa i em och prova igen. Blir v 14 idag faktiskt. Har haft lite mer som mensvärk senaste dagarna så gissar på en tillväxtfas i antågande. Med sonen mådde jag ganska bra. Inget illamående el så, men från ca v 25 el ngt sådant blev jag sjukskriven 50% och jobbade halvtid resten pga bl.a. foglossning. Ville dock jobba och inte bara vara hemma, älskar mitt jobb, så skönt det fungerade med 4h/ dag. Får se hur denna gång blir. Det enda riktigt jobbiga nu är oron inför sceeeningen vi ska göra i v20 och fragminsprutorna varje dag och tanken på att det är ca 200 st KVAR! Men lyxigt problem om allt går vägen.

• Kelsson1

Vickan: Håller tummarna att det bara är batteriet så du får höra lilla hjärtat idag! Tänk vad tiden går fort redan v14 man hinner bara blinka så är det dags för förlossning! Bara sex veckor till screening som kommer att gå bra o sen är det smooth sailing resten av tiden. Kramis!

• Vickan I

Tack Kelsson. Gulliga du. Jag hoppas det. Lite smooth sailing skulle sitta fint sen :).

• Kelsson1

Hjälp! Stannade hemma från jobbet idag. Är dödstrött o hade tänkt packa o städa för vi ska åka bort över påsk. Det enda jag har lyckats göra är att sova i soffan. Mår illa o är törstig men vill inte ha vatten eller saft o det är det enda vi har hemma. Absolut ingen ork att gå o handla! Hur ska man överleva? Skrattande

• Kelsson1

Såja, har man fått lönespec o det här med graviditet blir dyrt... De nästan två veckorna jag var sjukskriven har kostat mig kring 4000kr... Väldigt roligt besked så är man sjukskriven idag o imorgon igen... får se vart det slutar.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011