Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kel: gud va roligt att bli överraskad! Hm, antar att jag oxå kommer gilla att ha mer pengar varje månad än att ha en fin dyr klocka :)
Kel: gud va roligt att bli överraskad! Hm, antar att jag oxå kommer gilla att ha mer pengar varje månad än att ha en fin dyr klocka :)
Oj! Här är det fullt spark party, så roligt men lite läskigt. Det är ju någon som bor i min kropp :)
Lillstintis, tack för tipset om pantisar. Problemet är ju att har man big ass storlek 44/46 från start är det svårt att hitta större på vanlug avdelning...jag får spana runt idag, ska hälsa på kompisar i Täby = Täby centrum here we come :)
Åh, tack tredjemaj för tipset. Här ska åkas till veromoda, dock först på torsdag eftersom jag åker till Visby imorgon...vill verkligen inte flyga
Välkommen Limdis.
Lindis, hur går det???
Dealy, det där med sex ja.. Jag har i vanliga fall stor lust, nu typ noll. Har haft sex en gång på 27 veckor. Vill verkligen men nu har det gått så lång tid att jag inte riktigt vet hur jag ska börja...väldigt skumt!
Jag hoppas såklart på det bästa Lindis! Ego: någon kör early morning gympa, dags att vakna...
Hur är detm dig Lindis? Jag blödde massor i flera veckor. Men det gick ju bra. Jag var en sån som blödde sa BM, tydligen vanligt.
Håller tummarna att allt är bra Lindis, känner verkligen för dig!