Inlägg från: Aurora1979 |Visa alla inlägg
  • Aurora1979

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel: Liam är ju så söt!

Åh fyyyy vad trist det är att bara gå runt och vänta på att få ont! Har firat svärmors födelsedag ikväll så då kunde jag i alla fall så ihjäl ett par timmar. Min man var ledig i 5 dagar men nu ska han jobba i 4 kvällar så då kommer jag få riktigt långtråkigt! Känner mig bara gnällig... sorry.

• Aurora1979

Jis o alla andra: Jag låg i stället vaken i flera timmar i natt, somnade inte ordentligt förrän vid kanske 6 tiden i morse? Så idag är jag TRÖTT... och maken är lika grinig han för han påstår att han inte sovit för att JAG snarkat?! Hur kan jag snarka när jag inte sover undrar jag? Hm visst när jag väl somnade i morse men då hade han ju redan sovit i 7 timmar så vad är problemet?? *muttrar*

Kelsson: Nä inte så kul att sitta själv i 3 kvällar till... men ikväll får jag troligtvis sällskap av mitt ex. Jag råkar väl vara en av dem få som lyckas komma överrens med exet... men så har vi inga barn ihop heller. Viksan och Kasa... bläk för era  ex som inte fattar nåt och bara ska vara jävliga! :/

Carlan: Välkommen hem igen, hoppas du kan få ladda lite energi. Och vad skönt att du får bli igångsatt tidigare, ska hålla tummarna för att den verkligen vill komma på Lucia-dagen, mysigt o coolt datum. Jag försökte med 11-11-11 men det gick inte alls.. ;)

Kelsson: Tjoho för sista jobbdagen!! =)      

• Aurora1979

Kelsson: Öronproppar sover vi bägge två med sen länge... Egentligen snarkar han inte alls högt det är bara det att jag har jättesvårt att somna vid minsta ljud och propparna dämpar ju bara lite... ibland blir jag sur för att han andas för högt! ;) Han somnar ju ALLTID före mig och att jag skulle lägga mig före honom finns inte på kartan för jag är en extrem kvälls/nattmänniska. I natt ska vi bädda färdigt i soffan åt honom OM det blir lika störigt att sova.

Nä, det är snarare min man som säger åt mig att ringa exet haha... I början när exet dök upp i mitt umgänge igen så var det väl lite misstänktsamt från min mans sida men han har kommit över det för länge sen och vi umgås mycket ihop alla 3 (eller 4 om exets son är med).

Har varit gissningar på när jag ska föda i en annan tråd men tyvärr har alla datum passerats redan. ;) Så sätt ni igång, Gissa datum, kön, vikt o längd! ;) Ni får en bild på mig o min enorma mage som vägledning. Flört

• Aurora1979

Kelsson: Jag hör alltså honom andas genom propparna, fast SÅ sur blir jag ju bara när jag legat vaken i flera timmar redan haha... :P Får försöka sova utan proppar när bebis kommit, innan vill jag bara få soooova. Sen lär jag troligtvis ändå vara så utmattad att jag somnar utan dem? 22/11 då... tror själv att det blir en stor bebis eftersom jag ligger högt på kurvan.

• Aurora1979

Vickan: Ja men precis så, har man väl hört ljudet som stör en så går det inte att sluta lyssna efter det!
    Ja men det är lite dags för en bebistjej i tråden nu oxå, även om det kommer ett helt gäng tjejer senare. ;) 

• Aurora1979

Okej då har vi gissningar måndag, tisdag och torsdag. =) Slipper gärna 23:e eftersom det är årsdagen då min mamma dog så vill inte behöva bli påmind om det varje år vårt barn fyller år....

• Aurora1979

Eileen: Oj hur missade jag din gissning?! Har du någon könsgissning?  Söndag, måndag, tisdag och torsdag!

Och tack alla som gett komplimanger om klänningen, gammal som gatan men skön. Tungan ute 

Kelsson: haha... ja hundar kan vara duktiga snarkare!  

• Aurora1979

Kelsson: nä om det blir 23:e så får jag göra det till mormor och Grynetdagen som du skrev. Hjärta

I natt har jag sovit hyffsat, somnade väl efter 2 någon gång, sen sprang jag så klart till wc ett gäng gånger (minst en gång/timmen). Kl 6 flyttade jag mig själv till soffan, kunde inte med att putta på maken för femtielfte gången. Sen sov jag gott tills han gick upp kl 9.15 då jag gick tillbaks till sängen och slumrade av och till,till 10. Normalt sett hade man nog inte sett detta som en hyffsad natt haha...

Lindis: fy för att behöva gå omkring med migrän och inte kunna smärtlindra det alls! :/ Vad vi står ut med som gravida...

Eileen: Men NEJ vilken start på morgonen för er! Sånt är så fruktansvärt irriterande och onödigt. Men ni får försöka se det som att ingen blev skadad iaf och han gjorde det inte med mening även om det är klart irriterande, speciellt när det inte är första gången! Hoppas resten av helgen blir bättre!

Dealiy: Jag hade min första sammandragning i v.12-14 någonting så det är inte alls omöjligt... och helt normalt så klart! ;)

Viksan: Sover oxå som allra bäst efter kl 6 på morgonen! Snarkar så det skakar i väggarna enligt min käre make haha... Ska bli spännande att se vilken hårfärg det blir, jag var jättemörk som liten och hade massor av hår, spikrakt, min man var en riktig lintott med lockigt hår.       

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011