Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Dealiy:adressen till bloggen är längst ner i alla mina inlägg.
Dealiy:adressen till bloggen är längst ner i alla mina inlägg.
Najje, nu är du med barn och kommer så att vara i mååååånga månder till. Så det så.
jeansen är från H&M, ett kap för 7 Euro :)
Hos oss var det inget "fel" på någon av oss, det ville lixom bara inte fästa. detta är vårt 5:e försök.
Tack alla söta!
Lillstintis: jajamensan, jag kapade av en hel del idag, väldigt skönt.
Anderska: jag kände inget alls, magen var som vanligt. Du, jag köpte en jeanskjol på H&Ms mamma avdelning i somras, den är toppen. Om dom har en köp
Ego: här var det intro på gymmet med inriktning på mig som är gravid. Så bra, kände mig riktigt stark och smidig...
var hos BM idag, lyssnade på F som körde på stenhårt, hjärtljuden låg på 140-149 slag/min, HB:t låg på 124, yes! Hade dock lågt blodtryck 100/50, bara att dricka mer sa hon. Nu är det massa tider uppbokade framöver, börjar gå varannan vecka nu till BM, var fjärde på diabeteskontroll å UL. Oh my! Hur ska jag hinna jobba känner jag?
Gud va skönt att det trots allt gått så bra för din bror. Läskigt.
Speck: håller med alla andra, tror att du är en toppen-mamma, å förstår att det är jobbigt å stressande med en svärmor som ska ha koll hela tiden...mind your own buisness känner jag.
Ego: var på stan för att spana in lite kläder idag, började typ gråta, det finns ju inget fint alls att ha på sig som gravid. Nu vill jag krypa ner under täcket å vakna lagom tills F ska komma. Bannemig.
Aurora: samma här, nu kör jag tighta kläder vilket jag inte direkt gjorde innan... Jag fattar inte att det ska vara så svårt att göra snygga gravid-kläder, får samma vibb som jag får när jag går in på tjockis-rutan på typ H&M, bara för att man är stor vill man inte ha oformliga tält på sig..sy de vanliga kläderna lite större...
Hm, samma här..25 kilo bort men fortfarande svårt att hitta kläder. Har du märkt av din GBP nu när du är gravid på nått sätt?
Lindis, kan säga att flytningar har blivit en del av min vardag, riktigt jobbigt! Vickan, tänker på er!!