• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Usch, drömde inatt om att jag började blöda. Usch! Undrar om min oro beror på att jag läste det där på vilken sida man ska sova för att minska risken gör att barnet dör i magen och PSD. Har sovit uselt å haft dåligt samvete när jag legat på rygg/höger sida. Hur sover ni? Tänker ni på det där dom skrev om?

• Jis

Lindis, oh yes, jag gråter för ALLT, å det är inte det lilla heller. My god vad jag gråter.
    Lillstintis, känns det inte mysigt att det är på allvar. Jag kände det imorse när jag gick in i v 28 å läste att 9 av 10 barn som föds nu överlever. herregud. vår lilla F kan ju komma när han/hon vill känns det som. Så det var därför jag slog till på babyskyddet idag + att vi provmonterade ihop spjälsängen (den var aniktbets men vi har spraymålat den vit, så fin). I helgen har jag dessutom tvättat alla bebiskläder, fattar inte att det är någon som ska ha dessa små söta plaggen på sig :) 

• Jis

Lillstintis, vi sprejade ute på en gräsmatta. La plast under. Det blåste dock en del så hade vi varit smarta hade vi sprejat inomhus. Nej det där m hur man sover, man vänder sig om i sömnen utan att veta om det...vad gör man åt det? Jag ska sluta nojja å försöka sova:)

• Jis

Karmosin, samma här! Det gnager verkligen. Inatt har jag sovit uselt verkligen...roligt att ha en fullspäckad dag m läkarbesök, massor att göra på jobb + gravid yoga ikväll :( kommer ha svårt att koncentrera mig!

• Jis

Guud, vilken dag. jag vill bara åka hem å aldrig mer gå upp ur sängen. Alla sliter å drar i mig, alla ska ha sina saker gjorda protot...fattar ingen att jag är gravid å inte får stressa??? Gud va jag längtar efter min FL nu.

• Jis

Åhh Najje, gud va roligt! Min bror fick tvillingar 11:e dec förra året och min pappa är trilling så jag var 100 på att vi skulle få två vi med, men icke.

Stort grattis igen.

Cattm, jag gillar KLM massor, dom är väldigt serviceminded. Kul att ni iaf hann med lite grann.   

• Jis

Dealiy, har du sett hjärtat säger man att 90% klarar sig:) Ego: fy fan vilken dag, jag måste lära mig att säga nej. Thank god för att det var yoga ikväll, började dock nästan gråta nu på tunnelbanan hem... Är helt sänkt!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011