Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vickan l: Jag mår mycket bättre idag inget magont i dag men väldigt trött men det överlever jag bara jag inte har ont. Hur mår du idag ?

Viksan: Idag känns det mycket bättre.

Speck: Jag tycker du ska fråga fast det inte är din vanliga bm,  spännande snart är första bebisen här Glad

• strössel

Speck: Härligt med v 39 Glad

Ego: Har precis åkt båt och höll på att svimma och kräktes som bara den, så jag var nog för snabb med att tro att jag skulle må bra idag. Men inget magont iallafall och jag orkade ta ett dopp det var skönt att bada med lilla bebisen i magen Skrattande

• strössel

Viksan: Hoppas du kan träffa en annan läkare och bli sjukskriven kram.

Lillstintis: Jag har inte köpt något i stl 50, storlek 56 och 62 men jag tror du kommer ha användning av stl 50 jag tänkte ta på stl 56 och vika upp lite Flört

Ego: Är på kusten sen i söndags och har lite semester från datorn , men jag kikar in ibland.

• strössel

Hemma från kusten är så trött är helt slut efter dagar med folk runt omkring mig hela tiden , till och med hundarna är trötta Flört men jag lovar att kommentera igen när jag har vilat lite !

Går in i v 31 i morgon !

• strössel

Viksan: Vilken fin gravidmage du har Glad

Kelsson: Grattis till v 24, nu har nästan alla kommit en bit in i graviditeten jättekul Flört hoppas din man vill prata mer med sin bebis det kommer nog ska du se. Min man pratar och sjunger för bebisen Skrattande "lille plutt plutt plutt hoppa över ån tappa tån nåt haha aldrig hört den innan Solig

Ego: Har börjat få värk i underlivet nån som vet om det är vanligt i den här veckan ? Speck, Vickan har ni haft det ?

• strössel

Tredjemaj: Jag har varit trött hela tiden, så det är nog olika. Har oxå väntat på de veckorna där man ska må toppen men dom veckorna tycks aldrig dyka upp för mig.

Vickan l: Är det vanligt att bebisen fixerar sig så tidigt ? Så som den sparkar känns det som om den ligger rakt över magen känner sparkarna på sidan Flört

• strössel

Viksan: Har inte värk hela tiden det kommer och går.

Vickan l: Gick TUL bra ? Har inte hört nåt från mvc så jag fick nog inget mer TUL verkar det som, magen är fortfarande liten så jag tror inte jag kommer få en jättemage den här graviditeten. Både bra och dåligt lättare att få en platt mage senare kanske men jag saknar en stor gravidmage Skrattande mätte den idag och den är 119 cm i omkrets.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011