Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Ankaja: Grattis till en liten flicka, är jag den enda som INTE kan få veta skulle bott i en annan stad Flört och vad kul att du ska gifta dig mys med bröllop i magen och bröllop

Haha menade såklart mys med bebis i magen och bröllop Skrattande

• strössel

Går in i v 28 i morgon fredag Flört bild på min lilla mage som inte växer känns det som, men som hade superbra mått när bm mätte i v 25. Kul att se om måttet är bra den 1 augusti när jag ska till bm igen.

• strössel

Kelsson: Grattis till v 21 Skrattande

Tack för alla snälla kommentarer om min mage !

Speck: Ska du inte ha med dig en liten gosenalle till bebisen ? Glad

Vickan l: Det var ett bra tips om toarulle , det ska jag komma ihåg !

Önskar alla en trevlig helg !

• strössel

Carlan: Grattis till en liten flicka i magen Skrattande

Jis: Vi ska försöka på egen hand rätt så snart vi fått våran bebis, vi har lyckas på egen hand innan men fick missfall så vi ska försöka ett tag innan vi köper ett ivf. Nu fick vi genom landstinget. min kompis gjorde ivf och 6 månader senare var hon gravid på egen hand och fick en bebis till Flört

• strössel

Kelsson: Mysigt med första sparken utanför så din man kunde känna , hoppas han kan känna snart igen.

Karmosin: Ser att du varit på Mallorca vad mysigt, vi var där en vecka 2009 saknade drinkarna och öset var väldigt barnvänligt där vi bodde Skrattande och långt till småbutikerna.

Ego: Vi storstädar här idag och fixar och donar är helt slut men fint blir det Flört kikar in senare eller i morgon ha en mysig lördag alla !

• strössel

Jis: Grattis till v 21 Solig

Har tvättat bebiskläder idag och jag undrar ska man stryka alla kläder oxå ? Det tycker min mamma men det är så mycket kläder och kommer ta en evighet att stryka allt, då blir det till att stryka lite kläder per dag.

• strössel
    Luella skrev 2011-07-24 20:57:10 följande:
    Strössel, jag kommer inte stryka kläderna om det inte behövs. Body i stl 50 kommer jag tex inte att stryka om den inte är extremt skrynklig. Men bra att du tvättat allt idag, sånt tar ju sån tid!
    Jag tycker inte att kläderna är skrynkliga så jag får se hur jag gör då, ja det tar verkligen tid särskilt när det är så många olika färger på allting men skönt att fått det mesta färdigt iallafall.
  • strössel

Ojj vad mycket ni har skrivit kommer knappt ihåg hälften Skrattande men speck ja kom ihåg att Kasa var till havs Flört och Kelsson vad kul med lite bebis kläder shopping.

Ego: Min man har semester nu i 3 veckor så vi är ute och far lite titt som tätt så jag kommer inte vara inne varje dag här, men ska försöka kika in så ofta jag kan.

• strössel
    bjurre skrev 2011-07-26 01:00:26 följande:
    Hej alla IVF:are!

Här kommer en till.

Vi försökte 2ggr och nu andra gången verkar det ha gått riktigt bra.

Fick veta V.9 (nu V,12) att jag och min sambo väntar trillingar! Total Lycka! Cool
    Välkommen hit och wow trillingar grattis Skrattande
  • strössel

Lillstintis: Det kommer med sparkar jag är i v 28 och kände väldigt lite och jag har moderkakan i framvägg, den här veckan har jag knappt kännt några sparkar så igår var jag på sjukhuset och gjorde ctg i 40 minuter och det registerades att bebisen var precis som en bebis ska vara och den sparkade som jag inte känner.

Så glad idag fick beviljat graviditetspenning från och med 22 augusti och då är jag inte längre sjukskriven det känns väldigt skönt oxå.

Bjurre: Jag funderade på om du hade gjort ivf i ett annat land för sverige sätter ju helst inte in 3 ägg, ska bli jättekul att följa din graviditet så roligt och alla andras oxå såklart.

Speck: Låter supermysigt ha en trevlig dag i stan Skrattande

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011