• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tack Kasa, saken är den att jag aldig haft en SD så jag vet inte hur det ska kännas riktigt Jag tror på prutten helt klart...haha. Känns ju såå moget. Jag har varit förskonad sedan typ V 15 av trög/gasig mage, men nu kanske det kommer igen...

Rosenlund är toppen, det var riktigt bra, å skönt att det bara var max 12 tjejer per tillfälle, så alla fick plats å sparka med armar och ben  

• Jis

Gravida

Strössel - BF 21/10
    Vickan I - BF 25/10 (induktion 10/10)
    Karmosin - BF 4/11
    Aurora79 - BF 14/11
    Lillstintis - veBF 3/12
    Sputnik - BF 7/12 
    Kelsson  - BF 8/12
    Eileen1-BF 16/12
    Jis - 10/12
    Kasa- BF 16/12 
    Tredjemaj - BF 21/1 2012
    cattm - BF 5/3 2012
    Najje - BF april 2012
    Enya - BF maj 2012
    dealiyBF maj 2012
    nn81 - BF mars/april 2012

Bebisar här 
    Speck -

• Jis

Speck: Jag har sagt att spjälsängen ska stå kloss intill min sida av sängen, sen ska jag ta bort ena sidan så det är lätt att stoppa in handen och håva över det  lilla livet till mig när det är dags för amning

jag slår härmed fast att det var prutten helt enkelt, kände mig som du Kasa igår, uppblåst som en ballong..mindre roligt att sitta på jobb å vara på möten när man mest av allt bara vill ligga hemma i sina mjukisbrallor å prutta loss :)  

• Jis

Gud va fin magen är Strössel.
    Ego: kommer hem, tar av mig jeansen och inser att jag har röda strimmor längst halva magen, får panik över att det är bristningar, men sen inser jag att jag bara kliat mig...*pjuh* 

• Jis

Jag kollade igenom lite bilder, nu i efterhand är det roligt att se hur magen såg ut innan F var på bakning. Hur kunde jag lägga så sjukt mkt energi på att vara missnöjd över att jag hade magen. jag menar, kolla nu :)

• Jis

Nu är det spännande Dealiy, utan vad :)

tack ni andra. Som sagt tror att det är så nyttigt för mig att vara gravid, att inte längre kunna styra min kropp helt p fullt...jag inser att jag lagt så många år på att ha hang-ups å annat tråk. Nu är det slut med det. 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011