• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Najje, skulle tro att det är växtvärk. Det växer ju så det knakar i dig. Jag hade sjukt ont i ljumskarna å ner mot låret i v 9-11 typ. Ikväll har vi haft middag å party m jobb, fick så många kommentarer o Att jag strålade å att min klänning var så fin. Bilder finns ibloggen om ni vill se :)

• Jis

Anderska: den vita bh:n är från Twilfit, den är dock inte jätte skön. Eller är det så att jag inte är van vid bh som inte är stoppade... Det är deras egna märke. Gud va skönt m en resa, jag greps av panik när jag insåg att det är lååååång tid innan Jag reser igen. Jag kan inte klaga, har varit i London över en weekend, USA i tre v och haft 4 v i Europa/landet.. Men ja, vill ligga på en solstol å slappa å läsa..

• Jis

Haha Lindis :) Vickan: känner igen det där m ångest, jag åt ju massa starka mediciner i början av grav, jag funderar ofta hur det har påverkat bebisen.. Det är så jobbigt när tankarna kommer... Nu, flyga hem från Visby i 17 sekundmeter, buhuu!!

• Jis

Åh, finally hemma igen, Det känns SÅ skönt att det var sista flygningen innan Flavio. Grymt.

En annan sak, jag fått sjukt mkt kramp i vaderna på nätterna, jag får panik...någon som har ett bra tips? 

• Jis

Najje, vilken vecka är du i? det är säkert ingen fara med de ljusrosa.
    Å du, tack för komplimagen, bloggen var från början en blogg om att dra större storlek (44/46) å att det går att hitta en fin klädstil ändå..nu är det mer om att vara gravid såklart  

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011