Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck: Hur går det med lille Loke ? Får du gå upp många gånger på natten och mata honom ? Vilken storlek på kläder har han nu i början ? Många frågor till en nybliven mamma Glad
  • strössel
    Kelsson1 skrev 2011-08-24 11:34:08 följande:
    Strössel: Kan du inte höra med chefen om du inte får henne som BM nu de sista veckorna, säg att du absolut inte orkar med din nuvarande?
    Hon är även chef över gyn, mvc och förlossningsavdelningen på sjukhuset så hon är överallt men har ingen bm plats eller hur jag ska förklara.

Nej nu ska jag iväg till Mvc !
  • strössel

Hemma från Mvc allt såg jättebra ut, och nu ligger jag på kurvan igen och bebisen ligger med huvudet neråt. Och när vi lyssnade på hjärtljud så sparkade den Flört läkaren hade mailat henne och eftersom allt såg bra ut så ska jag bara få ett TUL om det blir avvikande med SF måttet.

• strössel
    Speck: Vad sööööt och fin Loke är en sån gosing Skrattande min man sa åhh vad söt han är Flört Det där du skrev om att det inte alltid blir som man har tänkt, så är det nog oftast men man får göra det som känns bäst och funkar.

Kasa01: Nej hon sa inget så mycket om illamåendet mer att en del har det så, hon frågade om jag kräktes mycket och ja sa mest en gång om dagen. Nu har jag kräkts i fyra dagar i rad, men sen mår jag bättre emellanåt.

Jis: Vad kul med gravidyoga det vill jag oxå gå på men vi har inget sånt här i min lilla stad tyvärr.
  • strössel

Viksan: Låter smarrigt med chokladmunkar Flört har inga cravings och tur är det för annars hade nog vågen gått sönder. Fick väga mig igår och hade gått upp 14 kg och jag frågade bm om hon tyckte det var mycket men det tyckte hon inte konstigt nog. Hon ville nog bara vara snäll Glad

• strössel
    Vickan l: Det springer vi bort sen Glad men jag vill inte gå upp så mycket mer tycker det räcker nu !

Karmosin: Det går snabbt tills i morgon mysigt att lyssna på bebis Glad

Aurora: Vad skönt att det gick bra idag hos bm trots järnvärdet men det fixar du med tabletterna. Babyboxar är alltid kul att öppna Glad
  • strössel

Lillstintis: Visst är det en härlig känsla att vara under 100 dagar Flört jag har 55 dagar kvar till BF.

Usch jag städar det är så tråkigt, men bra att man kan ta en datapaus emellan Glad Är så glad ringde hyresvärden idag och jag ska få ett till förråd på 10 kvm så nu kommer jag kunna ta mig in i gå in garderoben kommer få massa plats där när utemöblerna och annan skit åker ner i källaren. Ännu en sak jag kan bocka av innan bebisen kommer Flört

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011