-
På pappret står det fullpriset, har ringt babyproffsen och frågat om man kunde välja en annan vagn men hon visste inte hon skulle prata med en kollega och ringa upp mig. Men den fanns inte i butiken så jag vet inte om jag vågar köpa en vagn jag bara sett på bild jag älskar sittvagnen jeans black men det är liggvagnen som jag känner att jag inte trivs med vet inte vad det är kan inte sätta fingret på detKelsson1 skrev 2011-08-20 12:11:49 följande:Strössel: Kom ni inte överrens om något pris när ni var inne? När vi beställde så kom vi överrens om ett pris som skrevs in i beställningsformuläret. Gå in o kolla o fråga.
-
Babyproffsen ringde och jag får byta vagn om jag vill inga problem men vad jobbigt det blev nu
-
Ego: Blev en sväng ändå för att kika på vagnar och vad stod där jo en citykorg pp black det var sittvagnen som dom inte hade fått in än. Och den var sååå fin så det blev ett byte från jeans black till citykorg+citycross pp black 2012 i båda och en matchande skötväska, är supernöjd och min man gillade den skarpt med. Och dom hinner få hem den till samma datum i oktober som vi hade bokat den andra.
Karmosin: Här kommer en länk: www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_modell/City_Cross-23.html
Vagnen är längst ner 21239 PP Black !
-
Vickan l: Nej älskade pp blacken i både sitt och ligg så det blev den när jag såg den så hade jag helt glömt bort jeansblacken och såg bara den vagnen. Som ett barn på julen
-
Jeansblacken är väldigt fin, jag ville ha svart från början men min man fastnade så för jeansblacken så det blev den. Men ändå hade jag det i bakhuvudet att jag egentligen ville ha en helsvart, tror det är därför jag har haft den känslan.Vickan I skrev 2011-08-20 17:19:50 följande:strössel - ja men då vet du det är rätt . Jag är inställd på att byta vagn i april ändå när snön är borta så jag försöker att inte lägga så mkt energi på färgen jag valt .
-
Förresten har Speck skrivit nåt här idag ? Är hon på bb ?
-
cattm: Välkommen tillbaka och grattis till v 12
Jis: Grattis till v 25 visst är det härligt när det går framåt
-
Vickan l: Gillar du inte öron ? Jag har en med öron tror jag bara ha sett såna med öron på som är tjockare här där jag bor iallafall. Men kan tänka mig att dom är lite i vägen om man ska ha overall mössan på oxå. Men jag hoppas jag kommer finna en med utan öron oxå.
-
Jis: Många säger att overall och åkpåse blir alldeles för varmt, jag kollade på en overall på Lindex svart med prickar på tyckte den var supertjock. Jag har köpt en på Kappahl med en uggla på men funderade på om man skulle ha en jacka med ? Vickan l vad säger du om det ?
-
Kelsson: Ja absolut vill oxå höra ifrån Speck