Speck: Jag håller med. Alla dom där sprutorna var hemska och färskförsöken var ju helt klart värst även om jag var mest hoppfull då. Men för min del så hade det varit värre och vänta och ha det framför sig istället för att sätta igång och förhoppningsvis få det överstökat snabbt och sen njuta av barnen. Men en sak har jag bestämt i alla fall, om vi nu provar med dom i frysen så ska det vara ostimulerade försök i min naturliga cykel.
Jis: A=Anton
Vickan: Vad roligt med en liten tand
Förskola: Visst var det väl någon här inne som arbetar som förskolelärare?
Najje, är det du?
Jag måste bara fråga, på min dotters förskola är det två killar som nästan alltid gråter när jag lämnar. Det som är lite märkligt är att ingen av de som arbetar verkar bry sig om att trösta barnen så dom står där själva och gråter med sitt gossedjur i famnen eller står vid sin vagn och försöker klättra upp. Mitt mammahjärta bara skriker när man ser det här. Brukar det vara så här på förskolor? Menar man att man kanske härdar barnen? Har dom kanske försökt att trösta men ger upp när det inte hjälper? Jag känner att jag snart måste ringa föräldrarna och fråga om dom kommit överens med personalen om att göra så här men jag drar mig lite.
Ego: I dag ska vi skriva köpeavtal för våran nya lägenhet som vi ska flytta till om 2,5 år