• Luella

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vickan, men fy vad läskigt! Stackare, jag förstår att du har det jobbigt . Tur att din man kom hem.

Maria Liam: Du är inne på rätt spår vad gäller din mamma tror jag. Hon mår dåligt och för att må bättre vill hon få dig att må dåligt. Det bästa du kan göra är att le och var övertrevlig när du är där. Hon kommer bli jättefrustrerad när hon märker att hon inte kommer åt dig längre. Mitt ex var så där, han mådde dåligt och ville få mig att må dåligt. Till slut så orkade jag inte bry mig om att han var elak och log bara till svar när han sa något. Då insåg han väl att han inte kom åt mig längre och flyttade ut. Superskönt.

• Luella

Stackars er Vickan! Hoppas att alla sjukdomar försvinner snart.

I dag var det kalas för min dotter. Alla barnen (11 st) verkade ha samma hosta. Den där hostan verkar ha belägrat Stockholm från norr till söder.

• Luella

Kattm: Självklart ska finaste Ingrid ha en egen gravplats! Stor kram till dig och din man som måste gå igenom det här

• Luella
    Vickan I skrev 2012-03-30 12:37:57 följande:
    Har bara skummat tråden lite men hoppas alla mår bra. Vi ligger inlagda med Axel på infektionsavdelningen på Astrid Lindgren. Axel blev sämre igen och de letar nu orsak. Läkarna har reagerat på att Axel är så stel i kroppen och inte kan vända sig el sitta med bara lite stöd. Stelheten har jag ju jagat bvc med sedan länge utan att de lyssnat!!! Är livrädd att det ska vara något fel. Typ ngt syndrom. Har precis gjort EEG av hjärnan och inväntar att träffa neurolog och en massa annat. Usch sedan vecka 7 i graviditeten ungefär när jag fick reda på cellgiftet och riskerna med det så har det sedan dess bara varit en lång terror av oro och den verkar fortsätta.
    Stor kram Vickan!! Hoppas att det inte är något allvarligt.
  • Luella
    massadillan skrev 2012-04-04 11:03:45 följande:
    Tjejjer: jag är så väldigt trött nu. Är i v 19. Det är väl fel? Nu ska man väl vara som piggast? Jag orkar inte gööra någonting!!
    Jag hade knasigt hormonvärde och fick äta Levaxin. Dom testade i början av graviditeten och då var det ok. Dom testade en andra gång efter en himla massa tjat och gnäll. Jag var så sjukt trött att jag knappt kunde jobba. Hemskt.
  • Luella

Speck: Hoppas att det blir bättre snart, det är inte kul att vara så trött.

Grattis till dig och din sambo Massa!

• Luella

Maria Liam: Men jag hade ju missat din fina bild. Underbart

Ninina: Grattis!

• Luella
    ninina skrev 2012-04-14 20:59:42 följande:
    Ont i magen o lite lver ryggsluet...är de normalt? Mensvärk ja kanske men ryggen?
    Jag hade också så, jag trodde att mensen var på väg helt klart.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011