Inlägg från: Sunseed |Visa alla inlägg
  • Sunseed

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Luella skrev 2013-05-06 23:51:02 följande:
    Sunseed: Men åååh så söt! Grattis till ett underverk! Och roligt att få se dig också, fin bild på er två Hjärta
    Tusen tack! Solig
  • Sunseed
    Najje79 skrev 2013-05-07 19:35:04 följande:
    Sunseed: jag vill med se
    Fixat, tror jag! :)
  • Sunseed
    Aurora1979 skrev 2013-05-07 19:49:28 följande:
    Sunseed: Och jag vill så klart se underverket med! :D
    Du är inbjuden till mitt galleri sedan tidigare, så du borde kunna kika nu. Glad
  • Sunseed
    Kelsson1 skrev 2013-05-07 19:50:54 följande:
    Sunseed: Ni är så fina båda två, men helt otroligt vad fin Hampus är helt klart värt all möda
    Det kan man lugnt säga! Fy tusan vad nykär jag är.
    Najje79 skrev 2013-05-08 18:53:02 följande:
    Sunseed: han är ju så söt så hjärtat stannar en stund!! Vilka fina kort på er och jag måste säga att du ser oförskämt bra ut efter den graviditeten du har gått igenom  Flört  Kram!
    Men gud vad rart skrivet. Tusen tack. Det behövdes verkligen för jag känner mig oerhört sliten. Men lycklig. Förhoppningsvis är det lyckan som skiner igenom. 

• Sunseed

Liten egouppdatering:

Vi STORMtrivs med livet som föräldrar och jag avgudar den lille pojken. Han har nu gått upp till sin födelsevikt och lite mer (efter 8 dagar) så nu väger han 2480 gram. En LITEN plutt är det, men naggande god. Alla kläder i storlek 50 hänger flera dm så nu har jag fått köpa såna där kortärmade/kortbenta hela dresser. Då kan fötter och händer sticka fram även om dom är stora över magen. Baby

Jag är också fascinerad över att jag har gått ner -7 kg på en vecka. Och att en massa graviditetssymptom bara försvann efter födseln. Underbart. Jag tar det väldigt lugnt eftersom stygnen är kvar, men när dom är borta tänkte jag försöka komma igång med korta promenader. Det känns verkligen som att livet börjar NU. Vilken känsla.

Hoppas att ni har en fin helg allesammans. {#emotions_dlg.flower} 

• Sunseed
    Kelsson1 skrev 2013-05-08 20:53:43 följande:
    Sunseed: Helt underbart att läsa sådana "ego" uppdateringar, mer av samma sort krävs är så glad för att livet äntligen leker för dig!
    SoligSoligSoligSoligSolig
  • Sunseed

Idag har han ammat i flera minuter!! 
    Fick tips från BVC om en sån där silikonmojäng att sätta på bröstvårtan eftersom han har så liten mun att han inte når runt min vårtgård och vips tog han tag och började! Nu borde det bara kunna gå framåt hoppas jag. Skit samma om jag behöver lite hjälpmedel, det är så häftigt att jag kan få ge lite mjölk! Solig 

• Sunseed
    Aurora1979 skrev 2013-05-09 16:01:44 följande:
    Sunseed: Sån fick jag med ha. Inte ultimat kanske men absolut bättre än inte kunna amma alls om det är det man vill! =)
    Precis så tänker jag också! Bättre än inget och då kanske mina bröst kan hållas igång lite smått tills han eventuellt kan få grepp själv. Om det fungerar då. Det får man se. En dag i taget. Glad
  • Sunseed
    Kelsson1 skrev 2013-05-09 18:06:23 följande:
    Sunseed: varför skulle det inte vara bra med hjälpmedel? Huvudsaken att du kan amma (när du vill kunna göra det).
    En timme nu på kvällen. Jag är grinfärdig av glädje. 
    Tänkte mest att hjälpmedlen kanske gör att han aldrig kan ta bröstet på riktigt - men skit samma känns det som nu. Baby 
  • Sunseed
    7879 skrev 2013-05-09 18:52:25 följande:
    Sunseed: Vad söt han är! Tycker det är extra mysigt när de är små. Vad kul att det funkar att amma med hjälpmedel! Så roligt att höra!

Vi ska ha dop på lördag så full planering inför det för oss- 
    Vad mysigt med dop! Jag sitter och planerar både dop och bröllop, men vet inte när det ska bli av. Du måste berätta lite om det när ni har haft det. Glad
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011