Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lindis: Tycker oxå du ska hem och vila och inte gå på jobbet och oroa dig, bättre du är hemma KRAM.

Önskar alla en trevlig dag , ska ut till jobbet idag och hälsa på och äta tårta har pratat med min chef en gång och varit på jobbet två gånger på ett år undrar om dom fortfarande minns mig Flört

• strössel

Vickan l: Jag var hos bm 24/8 och vägde mig och nu vägde jag mig idag och hade gått ner i vikt, är det nåt jag bör oroa mig över ? Läste att man skulle gå upp i vikt nu varje vecka, jag ska till bm igen den 15 sep.

• strössel

Kelsson: Vad kul med föräldrautbildning vi ska på kurs på tisdag, och Grattis Glad

Kasa: Grattis till 100 dagar Solig

Ber om ursäkt om jag är dålig på att svara alla på senaste tiden, men jag mår så illa och det är så stressigt med allt som ska fixas med renoveringen och andra saker inför bebisens ankomst. Men så fort jag mår super igen så ska jag försöka hänga med bättre det lovar jag ! Kram till er alla !

• strössel

Vickan l: Känner oxå oro nu när det börjar närma sig, känner mig så stressad över andra saker med som inte rör bebisen. Jag vill verkligen vara glad och positiv men när det är så mycket som tynger en så är det svårt. Men jag är säker på att det kommer gå bra för oss i slutändan Stor Kram till dig !

Dealiy: Jag hade jätteont i magen de första veckorna så jag var stamkund på sjukhuset Flört

Vårtur: Välkommen till oss !

• strössel

Deaily: Ja det blev en del vul i början, sen RUL v 19 sen ett TUL i v 25  så det är ett tags sen nu. Nu är det mycket bättre nu känner jag bebisen varje dag !

• strössel

Kasa: Fem dagar trodde dom det skulle ta med köket och toan, var där idag och pratade och fick inget vettigt svar från dom idag heller. Dom skulle göra sitt bästa att försöka skynda på det, dom renoverar ett annat hus nu och det är det som drar iväg på tiden. Är det innan bebisen kommer kan vi bo hos mamma och pappa men jag hoppas verkligen att det är färdigt innan bebisen kommer. Vill komma hem till oss efter att bebisen har kommit. Mina föräldrar har 2 hundar vi 2 vill inte ha 4 hundar runt mig när vi kommer hem med bebis.

• strössel

Ego: Mår inget bra idag ont i magen mår illa känner mig allmänt hängig, var ute på kvällsrunda med hundarna igår och fick sån värk i underlivet så jag trodde jag skulle dö men sen försvann det vet inte vad det berodde på. Och bebisen har sparkat ovanligt mycket i går kväll och i natt och brösten läcker mer än nånsin nu.

• strössel
    elintang skrev 2011-09-08 11:15:44 följande:
    Hej ! 
    Är inne och kikar emellanåt , vart går ni någonstans och gör eran IVF ? Har ni gjort flera försök? 
    Själv gjorde vi våran på Sahlgrenska och fick ett plus Glad 

MVH Elin  
    Hej vi gjorde ett ET på Rmc Linköping fick minus sen gjorde vi ett Ostimulerat FET och fick ett plus och är i v 34 nu.

I vilken vecka är du i ?
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011