Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Tack så mkt ni andra !
Är alltid spännande att kolla hur det går för andra som är i samma situatuion som en själv .
Har ni någon diagnos eller hur kommer de sig att ni använder IVF ?
Jis: Jättefin mage
Najje: Det hoppas jag verkligen inte att nåt är på gång, renoveringen är stressande men jag har försökt styra upp det lite nu valt tapet och färg osv. Packade BB väskan för att ha en sak mindre att tänka på Du får njuta av att vara gravid tror det kommer gå jättebra för dig den här gången kram !
Vecka 35 idag och 41 dagar kvar till BF
Speck: Ha en mysig promenad med Loke och hoppas att han inte blir hungrig efter 15 minuter
Kelsson: Grattis till v 28 !
Elintang: Grattis till v 30 !
Speck: Ungefär så jag har packat 2 set till bebis och 2 ombyten till mig filt nessisär tofflor, lite ska jag packa innan det är dags kamera, plånbok osv. Vad kul att du fick mumla lite om att du hade rätt klart mamman känner sin bebis bäst trivs du med barnvagnen ? Vi funderar på att hämta hem våran innan vi får, så slipper man tänka på det sen.
Kelsson: Tack måste säga att tiden går snabbt för alla du redan v 28 minns när du testade plus man förstår inte riktigt vart tiden har tagit vägen.
Lillstintis: Ja det närmar sig och jag tror det kommer gå jättesnabbt, eftersom vi har så mycket som ska göras här i hemmet och diverse saker så jag hinner nog inte blinka innan det är dags
Kelsson: Ja just det , det läste jag har faktiskt såna frön hemma från tiden med lchf. Tack för tipset.
Sitter och väntar på min man har djävulskt ont i magen, haft ont i fyra dagar nu men nu kan jag knappt sitta rakt och mår så illa så jag ringde sjukhuset och dom vill jag ska komma in. Ska köra ctg kolla livmodertappen och ev göra UL. Har tagit panodil och duschat varmt men inget hjälper känns som grym mensvärk och jag vill bara gråta så ont gör det.
Hemma igen från förlossningen varit där i nästan 5 timmar är helt slut nu, dom började med ctg hjärtslagen låg mellan 180-235 och den sparkade hela tiden pappret var alldeles blått och kurvan var som ett klotterplank. Låg med det i ca 1 h sen tog dom tempen och jag fick lämna urinprov det togs en massa blodprover och sen fick jag ligga med ctg igen sen fick jag göra UL och en gyn undersökning sen tillbaks till förlossningen åter igen ctg och vänta på alla prover. Hade inte bebisen lugnat ner sig så hade jag inte fått åka hem, men på den sista ctg var hjärtslagen mellan 136-155. Så nu får jag bara vila och inte stressa och måste ringa om magvärken blir värre.
Kram till er alla !
Jis: Finna ju många vanliga kläder som funkar med, jag har haft långa linnen och klänningar och tunikor. Tycker du har jättemånga fina kläder hittade på en kändisblogg en affär som hade skitsnygga kläder men kommer inte ihåg vad den hette men ska se om jag kommer över den sidan och berätta för dig.
Speck: Ska försöka ta det lugnt, inte värt att stressa vill att bebisen ska må bra.
Kelsson: Har fortfarande ont i magen, önskar jag visste det berodde på om den nu inte är stress som bb trodde det kunde vara.
Önskar alla en underbar dag !