Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Lillstintis: Jag känner att jag behöver inte sånt här nu så här närma förlossningen, att dom drog in fibernät har inget med renoveringen att göra den kommer senare med köket och toan. Fibernätet drar dom in i alla hus här omkring. Fick lapp om det i fredags att det skulle göras i går, men oroade mig inte över det för jag trodde inte dom skulle sätta upp mega tjocka trälister i taken och så fult runt kontakterna och en stor låda över ytterdörren ser för jävligt ut. Och hyresvärden får måla taket i hallen och i bebisrummet för jag ska inte behöva bo här med deras misstag. Och när dom ska flytta listen i bebisrummet så kommer tapeten följa med så vi får se om han ska tapetsera om det med. Så onödigt som kunde ha skötts bättre.Kelsson: Vad jobbigt att du inte får sova, hoppas det blir bättre. Ibland kan man ha såna där perioder men sen kan det ändras helt plötsligt kram !
Vickan l: Tror det kommer gå super vid din förlossning, ska bli så kul att se om du får en pojke eller en flicka så mysigt och sen får jag efter dig tyckte utbildningen var helt okay fick svar på många frågor jag haft. Och min man var aktiv med att fråga saker och svara på frågor dom hade det var kul. Men dock var utbildningen alldeles för lång kunde ha delats upp på två dagar i stället. Nästa utbildning på bb är bara på 2 timmar så det ska jag nog klara av utan att svimma hoppas jag
En fråga till ni med barn, man får 5 blöjor på bb så det skulle man ta med sig. Sett att det finns blöjor med vikt 2-4 kg och 3-6 kg vilka av dom tycker ni jag ska köpa ?