Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Ni som har fött barn; kommer ni ihåg om ni kände något dagarna innan förlossningen satte igång? Alltså, något som kändes annorlunda mot innan, en känsla, trötthet eller annat. Jag känner mig så konstig, utmattad, ont i ländryggen, helt off... vet inte om det beror på vädret eller om kroppen håller på att ställa om sig...

• Najje79

Tack alla söta för svar. Jag vet att det är så olika för alla, ville ha lite att jämföra med.

Speck: hoppas det lugnar ner sig snart.

• Najje79

ninina: Grattis och vad roligt att du kommer hit! Jag hade massor växtvärk tidigt, oroa dig inte, det kommer att gå bra! Kram!

• Najje79

Jag kände inte sparkar förrän efter v 20 och då är det ändå två därinne. Det syntes utanpå först runt v 28 nånstans tror jag. Det kommer och jag tror nog att ni kanske känner fast inte vet att det är sparkar, så var det för mig.

• Najje79

Massa: jag mår bra. De ligger väldigt långt ner så det ser lite roligt ut när magen liksom hänger ner över benen. Jag kan väl säga att de gärna får komma snart, jag tar hellre sömnlösa nätter med matning än med värk och kissning en gång i timmen. Hur går det för dig? Drygt halvvägs?

• Najje79
    Kelsson1 skrev 2012-04-14 18:44:04 följande:
    Najje: Jag sa också samma sak mot slutet
    Nu säger jag istället att jag börjar vara klar med sömnlösa nätter o ser framemot att kunna sova åtminstone 4timmar i sträck
    Haha, ja det är nog tur att jag inte har något att jämföra med, allt känns lättare än som det är just nu... vänta en månad eller två så skriver jag som du!! Glad
  • Najje79

ninina: Jag hade också som ett band runt magen och ryggen med molvärk i början, var otroligt nojjig över att det var början till mf. Sen när det släppte så nojjade jag över det. Jag försökte lyssna på kroppen, kände jag mig orolig så sjukskrev jag mig och var hemma och tog det lugnt, det gjorde att jag kände mig lugnare.
    Kram!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011