Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Hej tjejer! Fy vad dålig jag är på att skriva härinne, ber verkligen om ursäkt, jag läser allt ni skriver.
Knytet: Stooort grattis till giftemålet!! Låter verkligen som om ni hade en underbar dag, så lyckat! Kram!
7879: Vad jobbigt du ska behöva gå igenom nu, som om IVF-svängen inte är jobbig nog. Som de andra skriver så kan behöver det inte vara någon fara. jag tror man kommer långt med positivt tänkande och kännande, men det är ju lättare sagt än gjort... Stor kram till dig!
Inanna: Minns hur tungt det var på slutet, det gick inte att hitta någon bekväm ställning vare sig man låg eller satt eller stod. Iofs hade jag ju två i magen, men jag sov knappt ngt på slutet? Passa på och sov så mycket du bara kan på dagarna.
massa: nu närmar det sig! Jag var inte förlossningsrädd, men lite nervös var jag allt. Vi övade andning här hemma, jag och maken och eftersom jag hade så mycket förvärkar så fick han öva olika massager också vilket hjälpte honom under förlossningen då han visste vad som var bra för mig.
Igår var vi på BVC med mina killar, som blev 3 månader i söndags. De är nu 59,3 cm långa. Adrian väger 5160g och Luca väger 5070g. Sedan var vi på Liseberg, de var så himla duktiga, låg och tittade med stora ögon i vagnen. Mot slutet blev Adde lite trött på det så då fick han vara med pappa i bärselen och då var han så nöjd så!!