Lillstintis: Jag har oxå fått SD ihop med min mensvärk och nu har jag jätteont, du får ta det lugnt och försöka vila så gått det går. Jag ska till bm på torsdag igen.
Vickan l: Vad skönt att allt såg bra ut , och vad kul med ett datum jättesnart ju är du nervös ?
Ego: Varit på föräldrautbildning hela dagen gick rätt så bra tills jag höll på att svimma och ramla av stolen, fick hjälp av min man till toan där jag kräktes och bm som höll kursen kom med vatten sen fick jag ligga ner lite och vila innan jag orkade gå in på kursen igen. Sen en timma innan kursen var slut höll jag på att kollapsa igen men hann dricka massor av vatten så det gick bra. Sen kom vi hem och dom har dragit in fibernät i lägenheten och tagit sönder porslinsaker, skavt tapeter på olika ställen gjort två hål i taket av misstag. Satt en list i barnrummet hur snett som helst började gråta orkar verkligen inte mer. Hyresvärden får ersätta mig och fixa alla fel i min lägenhet annars skiter jag i renoveringen och flyttar härifrån orkar inte mer.