• Luella

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

ninina skrev 2012-04-19 21:16:03 följande:
    Ja det är imorgon! Nervöst men samtidogt bra ifall det skulle vara nå fel så får jag ju reda på dt. Vaknade i natt med väldig smärta men det gick över på en gång... Märkligt...känner inte avmnågot alls annars.
    Lycka till!
  • Luella

Ninina- jag gjorde VUL i vecka 9. Kul att ni såg något trots att det är tidigt!

• Luella
    ninina skrev 2012-04-25 20:11:37 följande:
    Jaha då kommer blodet då :( aldrig ska man få vara glad heller...
    Åh nej! Men du, det behöver inte vara dåligt. Slemhinnan är väldigt känslig och det är inte ovanligt att det kommer blod eller blodfärgade flytningar. Hur mycket kommer det?
  • Luella

Jag håller med Skatten. Ring i morgon och fråga om du får komma dit. Du ska inte behöva gå runt med det där och fundera i flera dagar.

• Luella
    massadillan skrev 2012-04-26 09:37:57 följande:
    Ninina: Håller mde de andra!! Ska tänka på dig idag!! Kram

Jag bar ganska tung tvätt i går, sen hade jag ont i magen hela dagen och fick vara hemma. Tycker det är svårt att veta hur mycket man kan bära utan att det är farligt. Kan det ha varit växtvärk montro? Är i v 22.   
    Det är inte farligt mer än att du kan få väldigt ont i ryggen. Var rädd om dig.
  • Luella
    ninina skrev 2012-04-27 21:44:45 följande:
    Jag mår inte dåligt bara bekymrad. Har ringt de två som gör vul men ingen hade nån tidigare tid.
    Vart bor du Ninina? Du kan ju alltid åka till gynakuten. Jag har besökt gynakuten på Sös en helg när jag bara inte klarade att vänta till en vardag.
  • Luella
    ninina skrev 2012-05-03 19:50:35 följande:
    Hej alla. Jo det gick fint. Var så stor som den skulle och hjärtat tickade på fint. Ny tid om 4 veckor då. Fortfarande noll symptom! Inte ett enda
    Grattis!
  • Luella
    Jis skrev 2012-05-08 20:03:16 följande:
    Ninina, jag hoppas att det löser sig, säger som de andra kloka vännerna här inne, vad vill du? Om han inte vill ha barn just nu, skulle du klara av det själv? man är oftast så mycket starkare än man tror. Kram
    Jag skriver under på det Jis skriver. Hoppas att det löser sig och att du behåller bebisen. Stor stor kram Hjärta
  • Luella

Stackars dig Ninina. Men jag tror att det löser sig om du behåller barnet, på något sätt löser sig det mesta. Man ångrar aldrig ett barn men en abort kan man ångra en hel livstid.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011