Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lillstintis: Jag tror att jag känner av bebis dagligen nu, inte alltid som rena sparkar dock. För det mesta känns det som hon rullar runt därinne men ibland får hon till riktiga sparkar också o då sparkar hon på exakt samma ställe flera gånger

• Kelsson1

Tredjemaj: För mig började värsta nojjorna ge med sig redan efter KUB, men väntade ändå på RUL innan jag vågade vara mer säker på att det här faktiskt kommer att gå hela vägen. Så ja åtminstone mina värsta nojjor har gett med sig o är i v22 nu.

Jis: Stort Grattis till ny vecka!

• Kelsson1

God morgon tjejer! Hoppas alla har det bra!
    Själv stannade jag hemma från jobbet idag, var otroligt dålig i magen igår kväll o sprang på toa o hade ont så vågade inte sätta mig i en tunnelbana än. Får se om jag får behålla frukost idag o är allmänt bättre så ska jag jobba imorgon.
    Nu ska jag sätta mig i soffan o läsa den roliga Handboken för gravida

• Kelsson1

tredjemaj: Var inte orolig över att du inte kännt bebis, de flesta brukar börja känna först efter RUL o kommer då på att de kännt långt tidigare utan att veta att det var bebis de kännt!
    Jag kräks inte, om du tänkte på magproblemen igår kväll så var det diaré jag fick. Men har nu idag fått behålla frukost o känner mig lite hungrig så ska nog våga mig på en macka  också.

Aurora: Visst är den rolig, vill ju inte lägga ifrån mig den!

• Kelsson1

Speck: Väldigt fin mage! Kan förstå att det börjar bli lite besvärligt, ser ut som du skulle behöva en stöttepinne under magen

Tredjemaj: Hoppas du har det trevligt under pausen!

• Kelsson1

Anderska: Grattis till ny vecka!

Strössel: Än så länge verkar det lovande
    Stort Grattis till lyckat BM besök!

• Kelsson1

Viksan: Då det är första graviditeten är jag lite osäker på om jag haft SD eller inte. Vet inte riktigt hur de ska kännas.
    Angående halsbränna så frågade jag på FC vid VUL om det var ok att ta Losec och enligt Sarah var det det. Men har senare bytt ut Losec mot Havregrynsgröt (med mjölk, mjölken tillsätts efter att gröten kokat upp) och samarin.

• Kelsson1

Viksan: Är inte helt säker men tror att Pepcid skulle man inte använda som gravid...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011