Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Tack:) så
Glad jag blir när Jag får va Me :) o Sen för vårar plus!! Herre min Jesus! Ruvdag 6 o så starkt :) nu vill ja bara bebis ska stanna länge:) vilken v
Är man i? 2-3??
Tack:) så
Glad jag blir när Jag får va Me :) o Sen för vårar plus!! Herre min Jesus! Ruvdag 6 o så starkt :) nu vill ja bara bebis ska stanna länge:) vilken v
Är man i? 2-3??
Hade mens sist 27
Juli :) så ska kolla sen när Jsg är vid en data :)
Stegring 12 e :)
Tack :) enlligt Mvc är Jag 4+0 o skall dit på
Kostråd mm om 2.5vecka :)
Åh vad söt han är :) vilket litet charmtroll!!!
Har haft lite bruna flytningar .. Fan också! Hoppas innerligt de inte är nått :( eller ? Är de mens/missfall på g?? Jag tror Jag knäcker mej snart inte ett till! Grav test plus idag med iaf :)
Jag hoppas verkligen de är så som ni säger.. Jag blir jätte nervös . Men har bara
Smått molvärk en liten stund
Sen är de inget mer. Så hoppas allt är Okaj!
Åh va detta är nervöst..
Okay:) tack för allt stöd. Blev så nervös att jag trodde jag skulle dö! Men va ytterst pytte
Lite i går
Och inget idag. Hade bom
I går så kanske därför .. Blev bara så rädd när min bm
Säger att de kan va kemiskt missfall
Eller va hon nu kalla de :(
Hoppas jag :)
Nej varit ostimulerad :) o mina tester blir starkare :) va mörkare i
Morse o testet nu var starkare än i går eftermiddag trots jag kissar som en dåre och dricker hela tiden :) måste la va ok då :) kände på min tapp i går ( vet man ej ska de ) då va de liten springa som om den va öppen och lågt ner sen va de högt upp.... Men inte idag mitten o känns ej ööpen .!:)?
Nu på söndag? Hoppas de :) är onödigt o teata i Morron då?? Har beställt massa test :)