Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Okay ! Ne jag kommer inte våga ha sex nu får inte heller ! Men de är min man förstående i ! Men efter v 12 är de inte farligt då eller ?
Tänker på dej Lindis
Okay ! Ne jag kommer inte våga ha sex nu får inte heller ! Men de är min man förstående i ! Men efter v 12 är de inte farligt då eller ?
Tänker på dej Lindis
Vickan : Nope inget mer det lilla jag hade försvann lika fort o bm tyckte inte de va nått att oroa sig för ! Men de gör man ju :(
Okay. Sex vet jag inte när jag kommer våga ha. Men är sugen !!! Flera v sen nu!
Kelsson : okay :) nej den känslan är hemskt :(
Lindis: håller tummarna för dig!! Skönt
Att de inte kom mer nu!! Kram
Ja vi ligger nog nästan exakt:) hag 5+3 idag :)
Jag fick lite brunt in en flytning i lördags morse efter Jag fick en orgasm i fredags . Tydligen kan sammandragningen via en orgasm ge sånt . Ingen aning. Men bm sa att Jag ta de med ro. Du hade rött blod eller ? Skönt att de avtar !
När va de vul för dej? 22-23? Jag 22;)
Har du tatt dej hem nu Lindis??
Lindis: Vad jobba du med? är inte du bebis och er hälsa viktigare än Jobb? Håller med dem Andra!
Darknessgirl : Håller tummarna !! Hm molvärk ömma bröst trötthet (ej Progesteron) då. Utan gravsymtom gjorde ost fet. Jag ljuvtesta med som Kelsson på ruvdag 6 med Blasto..
Lycka till!!!!
Skönt Lindis !!!!
Fick ljust ljust beight på pappret !!! Fan blir idiot ! Är la inget antar Jag. Lite färg i mins vita flytningar !! Mannen går
Mej snart på nerverna ? Jag oroad o ledsen. Hela tiden.. Inte lätt i gå hand i hand i sådana här saker . Vi hålle ihop men svårt med starka känslor hela tideb att vs glad dygnet runt . Orkar inte de
Kelsson : hoppas du har rätt. Vad fan kommer de för ? Nu e de vitt igen.
Ligger redan sen sju.. Kollar tv !
Men varför ? Åh!!! Är hemma o jobbar inte nu heller på två veckor till så vilar gör Jag..
Lindis visst är de retligt!!!
Mitt försvann lika fort ?
En fråga :) hade ni
Molvärk hela tiden i början ? Mitt är mindre tycker jag ? Kommer och går :)?